Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door arja
#1046444
Van morgen naar de dierenarts geweest voor de enting ziekte van weil.
De dierenarts is iig geen tegenstander van versvlees en had mij in het begin al groen licht gegeven hiervoor, alleen wist hij niet hoe goed het echt was blijkbaar.
Hij had Chester en Lycos een jaartje niet gezien, Chester was vorig jaar bijna dood door de hepatitis en heeft een half jaar prednison gehad.
Nu na ruim een halfjaar vers vlees en kvv zien ze er supergezond en glanzend uit, alleen Lycos is te dik aan t worden maar die moet dus wat minder eten.
Hij was razend geïnteresseerd en vroeg wat ik dan voerde en of ik daar dan brood bij gaf of zo ;D.
Ik vertelde dat ik kivo kvv voerde en ook andere merken en verder niks. Ook de hond van mijn vriendindie al 8 jaar vacht en diarree prolemen had is daar klant en die is er ook vanaf, dat heb ik ook verteld, ik heb wat info doorgegeven en ik denk dat hij andere mensen ook deze info gaat doorgeven :) :) :)
De vrouw van de da vroeg oh dan mogen ze zeker geen frolicje ???Nou ja, ze kregen er toch een omdat ik het wel goed vond voor een keertje ;)
Ik heb echt het idee dat hij hier wat mee gaat doen 8)
Door *wendy*
#1046466
[quote="arja"]
Dierenarts Cees Vroege in Heenvliet. Officieel dierenartspraktijk Bernisse.
[/quote]

Cees is een fijne vent, mijn moeder kwam daar altijd toen ze nog honden had.
Zelf ging ik altijd naar Yolanda Elbertse.

Cees is er nog 1 van de oude stempel. Eigenlijk een veearts.
Door arja
#1046488
Ja, een prima vent, zijn dochter is nu ook dierenarts en ze doen het samen.
Hij heeft Chester er vorig jaar doorheen gesleept en rekende ook geen achterlijk hoge tarieven, als ik in Spijkenisse was gegaan was ik wel 10 keer zoveel kwijt geweest toen, hij is echt dierenarts omdat ie om dieren geeft en niet alleen om het geld ;)
Hij belde me zelfs 's avonds laat op om te vragen hoe het ging en om de uitslag van het bloed door te geven en ze stonden al te kijken hoe Chester uit de auto stapte als ik kwam, ik ging iedere dag want hij hield niets binnen dus ook de medicijnen moesten per injectie.
En nu kan hij ook met mijn info wat doen voor anderen :)
Door Nynke
#1046528
Da's lekker dichtbij !!  (IJsselmonde). Op dit moment denk ik nog niet aan wisselen, zit bij het DZH in Lombardijen (WHG-dierenartsen)  maar als dat moment wel komt, dan is het altijd leuk om te weten  ::)
Door Fido
#1047178
[quote="arja"]
Dierenarts Cees Vroege in Heenvliet. Officieel dierenartspraktijk Bernisse.
[/quote]

Als hij geïnteresseerd is en meer info van een colega da over rauwe voeding wil mag je altijd onze naam en tel.nr doorgeven. Wij maken graag andere da ook enthousiast om rauwe voeding te adviseren!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door