Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *wendy*
#1046293
gaan we met G naar de dierenarts om een nwe foto van zijn elleboog te maken.
Deze word dan vergeleken met de foto van Januari.
Tevens gaat de DA kijken naar hoe hij loopt en hoe hij op bepaalde bewegingen reageert.

Ik weet dat het zover is  :'( Maar Owen heeft deze stap nog nodig.
Echter Owen geeft nu al aan dat hij denkt dat de foto overbodig is.
Mij lijkt het echter een goed plan dit wel te doen. G heeft toch geen roesje nodig hiervoor.

Anyway...de laatste dagen lijken nu definitief in aantocht te zijn  :'(
De DA die we hebben kent Gandor al vanaf puppytijd en liet doorschemeren dat ik wist
wat zijn advies zou zijn. Ik ben het met hem eens. Owen bijna, die mist nog 10% zeg maar en ik ga ervan uit dat hij die 10% maandag bevestigd krijgt.  :'(
Door sandrra
#1046352
Hè get nee hè.
Heel veel sterkte de komenden dagen en vooral maandag
Door *wendy*
#1046366
Na het verwijderen van die vlooienband is hij nog 1 week eigenlijk weer zijn eigen oude ik geweest.
Maar ik bleef wat zien. Afgelopen weekend heeft Owen het hele weekend voor de honden moeten zorgen en dat is "goed" geweest  ;) Zelf schrok ik me rot toen ik maandag terug kwam. Niet dat hij slechter was gaan lopen, maar als je hem dan even niet ziet dan zie je pas weer goed hoe of wat.
Hij is qua gedrag een schim van wat hij was voor de vakantie. Niet dat hij niet meer speelt, maar nog geen kwart van wat hij deed voor de vakantie  :'(

Maandagochtend zei ik dat ik een nieuwe foto wilde. Hierop zei Owen dat we dan ook maar eens advies moesten vragen. Eindelijk het bericht waar ik op zat te "wachten".
Woensdagavond zei Owen al dat hij dacht dat de foto overbodig was en gisteren zei Owen dat hij wist dat het einde nabij was.

Zaterdag nog een bbq bij mijn schoonouders. Gelukkig mag hij mee.
Ruby dan helaas even pech, die moet 1 nachtje in pension. Het is even niet anders.
Maar G hadden we hoe dan ook niet in pension gedaan ondanks dat de eigenaar een goede vriend is en hardstikke lief en goed is voor onze honden. Niet als je weet dat het waarschijnlijk (voor mij zeker) zijn laatste weekend zal zijn.  :'(
Door Danny
#1046382
Achos wat sneu!
Hopelijk kunnen jullie het weekend nog even van hem genieten!
Door pallas
#1046782
Heel veel sterkte maandag.
Geniet nog van het weekend dat je met hem samen hebt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door