Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door connie63
#1045705
tessa heeft overwegend altijd goede ontlasting, nu heeft ze al een paar keer gehad dat ze overdag een keurige drol neerlag en dan s'nachts ineens er uit wil dat ze hele dunne diaree achtige ontlasting heeft en dan overdag weer normaal kan er geen touw aan vast knopen, hooguit wat ik me kan bedenken is dat ze overdag iets buiten eet , als ze buiten is.waar het vandaan komt

wie heeft er andere ideeen ?????????????????
Door Lizzy
#1045756
Geen idee! Hoe laat eet ze? En wat eet ze? En 's avonds krijgt ze niks, ook geen hondenkoekje ofzo? Ik zou haar eens een weekje of 2 a 3 wat probiotica geven.
Door connie63
#1045766
ze krijgt s'morgens rond 9 uur haar eten en standaard probiotica er bij , verder krijgt ze eigenlijk niks of ik moet kipfile eten of rundergehakt dan krijgt ze standaard een stukje maar het is ook niet altijd en aangezien ik in de eerste 5 maanden al heel veel buiten heb gelopen met haar toen ze nog op rc brokken stond, maar ze staat nu al heel lang op smuldier pens compleet en dat gaat eigenlijk heel goed op dit soort uitzonderingen na , ik ben ook bezig met de supermarkt om vleescompleet te krijgen van smuldier maar wil nog niet echt lukken
Door connie63
#1045932
nee ze heeft geen problemen met alleen zijn en er is niks verandert ze heeft al die tijd al de halve woonkamer voor zich zelf de bench de mand en een 2zitsbank en dat gaat allemaal prima, maar ik vind het ook zo gek het is niet altijd af en roe voor de rest heeft ze goede ontlasting dus ik denk dat ze dan toch iets buiten heeft gegeten wat niet goed was of zo
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door