Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#1044534
Gaat kipkarkas ook door voor 50% bot en 50% vlees? Ik heb ze van Herby, zo te zien zit er wel vlees aan.
Door Huskymeisje
#1044927
De kipkarkassen die ik heb vind ik altijd vrij kaal dus ik voeg altijd nog wat spiervlees bij. Komen niet van Herby maar van de markt.
Door Nynke
#1044995
de kipkarkasjes die ik krijg van een poelier in de buurt zijn vrij kaal, ik denk eigenlijk 70/30.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1045007
de meningen zijn duidelijk verdeeld, ik bv heb giga bevleesde kipkarkassen, echt super daar zit meer vlees aan dan bot!
Door Borke
#1045165
Ook ik heb altijd giga bevleesde kipkarkassen  ;D
Die van Herby ken ik niet, maar andere karkassen van hem zijn weinig bevleesd naar mijn ervaring.
Door Elizaw
#1045225
Het ligt er hier ook aan waar ik ze haal, sommige zijn 70/30 en andere 50/50, misschein even een foto plaatsen?
Gebruikersavatar
Door nova
#1045236
De kipkarkasjes die ik voer zijn ook niet zo royaal bevleesd, maar ik geef vaker een kippebout erbij.
Dan komt het weer mooi op 50-50
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1045582
Bij mj is kipkarkas vleesbot en dus tel ik 50/50 maar die komen niet bij Herby vandaan.
Laatst gewijzigd door MoniqueAppels op do 11 sep 2008, 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door roefus
#1045594
Heb ze nog nooit van Herby gehad, dus daar weet ik niets van.
Heb nu een lading vrij kale karkassen en tja...ben er niet kapot van.
Meestal haal ik hier ruggetjes op de markt en die zijn goed bevleesd (zeker 70% vlees).
Gebruikersavatar
Door pike
#1045916
Die van mij zijn van HErby. Soms neem ik ze mee van de slachter, die zijn veel en veel groter, bevatten nog alle organen (dus ook de maag, maar geen darmen) en zijn net zo kaal. Volgens mij zijn deze grote karkassen van oude kippen .  ;)
Door annielaumen
#1046156
ik haal ze op de markt
Zijn ook wel kaal
Meestal geef ik er wat spiervlees bij of ook een kippenpoot

Annie Laumen
Door vagebond
#1047075
Waar halen jullie dan bevleesde karkassen vandaan? Vier van de vijf teckels hebben kipkarkas gekregen vandaag, voor t eerst. Lekker knagen erop, beter dan de nekkies die ze naar binnen schransen. Weer een stapje verder haha. Parelhoenkarkas is harder toch? Gr. Ingrid
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door