Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Red_Hunter
#1045746
Mijn pup heeft af en toe witte uitvloeiing uit haar vulva, wat zou dit kunnen zijn en is hier iets homeopatisch voor?
Ze is vijf maanden oud en volgens mij is het vaak na het plassen. Het is een beetje plakkerig.
Wie kan mij helpen?

Groetjes Trudie
Laatst gewijzigd door Red_Hunter op do 11 sep 2008, 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Red_Hunter
#1045764
Wat kan ik daar aan doen dan, weet jij een homeopatisch middel?

Ik had ook al het idee dat ik het mijn Ireen ook gehad had, maar bij haar was het niet lang en ging het vanzelf weg, maar nu vind ik het wel erg lang duren.

Groetjes Trudie
Door Red_Hunter
#1046258
Ja maar dat kan nog wel een tijdje duren. Als ik haar neer moet zetten voor de show, dan pak je haar meestal even onder haar kont om haar goed te zetten, ik grijp dan in de plak, vind ik toch niet echt geweldig.
Ik las volgens mij ook iets oven vitamine C, dit had ik toevallig al besteld en dat komt vandaag aan, hoop dat dat dan helpt.

Groetjes Trudie
Door Lizzy
#1046260
Als het zo erg is, zou ik zekerheidshalve toch ook even bij de DA langs gaan. Verder zou ik inderdaad tijdelijk (!!) vitamine C geven en Echinacea Extra Forte van Bloem met Plantago en Cat's Claw. Om de weerstand wat te verhogen. Je kunt met dit middel van Bloem ook goed haar vagina schoonmaken. Dan wel verdunnen in wat gekookt/afgekoeld water.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door