Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door alies2
#103922
Ik zou graag wat meer afwisseling in de botten willen brengen maar hier worden alleen kippebotten en lamsribben als voedsel geïnterpreteerd. Kalfsribben en lamsnekken zijn alleen leuk om op te knagen. Hebben jullie een idee wat ik aan ze kan geven?
Door Lizzy
#103940
alies2 schreef: Ik zou graag wat meer afwisseling in de botten willen brengen maar hier worden alleen kippebotten en lamsribben als voedsel geïnterpreteerd. Kalfsribben en lamsnekken zijn alleen leuk om op te knagen. Hebben jullie een idee wat ik aan ze kan geven?
Ik geloof niet dat wij alleen kippenbotten en lamsribben als voedsel interpreteren. Hele konijnen of konijnenpoten of andere delen van konijn, hele parelhoenen of de karkassen, hele eenden of de nekken en vleugels, hele fazanten of delen van de fazant, hele hazen of delen van de haas, ree-karkassen worden ook als voedsel geinterpreteerd. Evenals zachte lams en kalfsbotten die nog veel vlees bevatten.
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 01 jun 2004, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door crutz
#103944
Lizzy schreef:
Ik geloof niet dat wij hier alleen kippenbotten en lamsribben als voedsel interpreteren. Hele konijnen of konijnenpoten of andere delen van konijn, hele parelhoenen of de karkassen, hele eenden of de nekken en vleugels, hele fazanten of delen van de fazant, hele hazen of delen van de haas, ree-karkassen worden ook als voedsel geinterpreteerd. Evenals zachte lams en kalfsbotten die nog veel vlees bevatten.
denk ook niet dat ze op BP bedoeld, maar meer dat de honden iets anders niet als voedsel interpreteren.............. ;D
maar ik zou idd evt een stuk kalfs oid met veel vlees er aan proberen, misschien dat ze het door het vlees toch als voedsel gaan zien,
heb hier zelf bv ook geitennekken, daar zit erg VEEL vlees aan
Door Lizzy
#103970
Lekker handig van mij! Niet goed gelezen, sorry Alies! Jouw honden zien dus alleen kip en lamsribben als voer en de rest eten ze niet op! Aha! Nou, ik denk dat mijn antwoord ook op gaat voor de vraag wat je nog meer kunt geven ;D
Door alies2
#104331
Bedankt Lizzy! Ik bedoelde idd wat de honden als voedsel interpreteren. Ik zal wat meer gevogelte en wild proberen te krijgen. Ik heb wel een heel konijn bij Chris gekocht, heb dat in tweeën gezaagd maar toen draaide mijn maag om. Het is nu zo groot dat 1 stuk voor Shamook twee volledige maaltijden zijn.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door