Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danielle1980
#1041333
estrelle word op dit moment geopereerd aan een bult. ( brr haat narcose )
het zit precies op dr knie, het is erg groot.
gelukkig is het een vetbult, we hadden t al laten opsturen, maar ze loopt bijna niet meer, dus was t tijd om te opereren.

ze word oud, ze krijgt overal bulten, ook heb ze steeds op dr oor, zo gezegd schrompel oor.

nu geef ik sinds week probiotica, groene leem, brandnetelthee en echinacea en sinds gister glucosaminecomplex.

zijn er dingen die ik nog kan geven of het minder te maken allemaal, en wat kan ik extra geveb nu ze zo uit narcose komt?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1041341
He jaks. zo oud is ze toch nog niet :-\

Na de operatie zou ik zeker een week lang Traumeel geven. Ik zou wel even de groene leem schrappen zodat niet alles wat er aan pijnstilling ingestopt wordt linea recta afgevoerd wordt.
Door danielle1980
#1041346
Angelique schreef: He jaks. zo oud is ze toch nog niet :-\

Na de operatie zou ik zeker een week lang Traumeel geven. Ik zou wel even de groene leem schrappen zodat niet alles wat er aan pijnstilling ingestopt wordt linea recta afgevoerd wordt.
essie is 7,5 tja nog niet zo oud vind ik, maar toch al best een leeftijd.

o ja handig, dat zou ik compleet vergeten...

de traumeel is op, dus ga even mama bellen dat ze dat moet meenemen.
dank je
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1041650
Ik ben het met Angelique eens. Nog even wachten met ontgiften tot de wond goed genezen is. Dus eerst Traumeel en pas daarna de groene leem en brandnetelthee.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door