Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Buran en Co
#1040503
Hoi!

Ik heb vandaag mijn eerste Barfbestelling opgehaald en alle drie hebben ze als snack een eerste kippennek, maagje en hartje op. Dat ging er goed in!!!

Ik heb alleen een vraag over de karkassen. Weet niet of dat gebruikelijk is maar had 5 kilo karkas besteld en dit gekregen in stukken. Daarbij zitten ook stukken wat voelt als kraakbeen, wit met rood, lang en eindigend in een punt. Wat is dit en kun je dit veilig geven? Vast wel maar ff voor de zekerheid. De nekken gaan denk ik in 1x naar binnen als ik ze niet vasthou maar naar wat ik gelezen heb op dit forum is dat bij mijn formaat honden (Herder, Langhaar en Ier van 4 maanden) geen probleem. Volgens mij hoef ik ze bij dit formaat hond ook niet kapot te slaan, of wel? Kunnen die stukken karkas ook wel bij beginnende Barfers van dit formaat? Buran zit nu op KVV en gaat opbouwen naar Barf, eerst maar eens met 1 dag in de week. Balou en Faydor zijn aan het overgaan van brok naar KVV, pas als dit goed gaat wou ik ook voor hun overstappen naar Barf of denken jullie dat, nadat ze 100% op KVV zitten, ik ook hun een dag mee kan laten Barfen? Mits de ontlasting goed gaat natuurlijk.............  :)
Door Lizzy
#1040511
Volgens mij klinkt dit als dat zachte karkasje en kun je dit prima zo geven. Om het zeker te weten zou je even een fotootje kunnen plaatsen!

Barfplaats wordt gesponsord door