Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ellenned
#1039746
Ik weet niet of het onder het goede kopje staat maar anders wordt het vast wel verplaatst....

Vandaag naar het IC geweest en m'n vriezertje ligt aardig vol....
Ik heb Kyran net een duifje gegeven, hij is wel wat barf gewend, hij heeft er niet veel van gegeten en een 3 kwartier later spuugde hij er van.
Nu mijn vraag dus, is het zo dat honden niet tegen bepaalde vleessoorten kunnen? Dat bepaalde smaken niet voor iedere hond zijn weggelgd snap ik, maar kan de maag daar dan niet tegen of is dit nu een heel domme vraag,,,, :-[

Hij heeft het ook wel eens met zalmkop gehad terwijl hij die daarvoor al een paar keer had gegeten zonder problemen.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1039859
Duif wordt door heel veel honden niet gegeten, ook hier bliefden de dame en heer het niet :-X. Maar zij aten er gewoon geen hap van. Misschien dat het bij Kyran idd niet goed gevallen is? :-\
Gebruikersavatar
Door kira
#1039880
Soms valt iets niet goed denk ik. Ik had het hier met de verse eend met veer, wild. Was logee lekker mee bezig, dus ik dacht, dat komt mooi uit, ik heb er nog 3 of 4. Half weg braken, braaksel en rest eend heeft nog lang gelegen. En ze blieft die andere niet meer. Dus die moet ik nog kwijt raken. Ik heb ook gehad met de bloederige hazen. Het euvel daar zijn de ingewanden (die haal ik er nu uit, en dan gaat het goed. De ingewanden bak ik even op en dan blijven ze er ook in.). Toen liepen er hier 3 te kotsen, en natuurlijk midden in de kamer.
Door ellenned
#1039925
kira schreef: Soms valt iets niet goed denk ik. er ook in.). Toen liepen er hier 3 te kotsen, en natuurlijk midden in de kamer.
;D ;D Dat zoeken ze uit he...en ik ben altijd te laat om m naar de tuin te doen......
Ik vind dat heel apart dat zoiets dan gewoon niet goed valt en hup er weer uit, waarom blijft al dat andere vlees er dan wel in he.....Maar ja, het is duidelijk dat ik geen duif meer hoef te halen.... :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door