Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door avalon
#102659
Avalon haar kwispelstaart hangt er maar wat bij sinds gisteren. We hebben geen idee wat er gebeurt is. Ik zie geen zwelling, voel geen warme plek, geen abnormale knik ofzo, maar ze heeft wel pijn. Gisteren moet het zijn gebeurd, toen viel het op dat haar altijd zo vrolijke kwispelstaart, die normaal recht omhoog wijst, er zomaar slapjes bij hing. Ook haar achterhand hangt wat af, wat volgens mij op pijn duidt. Vanmorgen gilde ze toen ze van het bed af sprong. Ze is een beetje down en ligt er maar zielig bij. We gaan zometeen eerst maar ff naar de DA.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#102664
ach jeetje.... maar ff afwachten wat de diagnose wordt maar ik hoop dat het heeeeel erg mee zal vallen (met een beetje mazzel een kneuzing van het een of ander)
Door avalon
#102686
Het valt gelukkig reuze mee. Waarschijnlijk is hij gewoon ff omgeknakt. (zoals wij dat wel eens met een vinger hebben). Na een dag of 5 zal het wel over zijn volgens onze DA. Was trouwens wel grappig bij de DA. Ik zei dus dat haar kwispel het niet meer deed, alleen wist de DA er al van omdat ik hem gebeld had, maar de assistente niet. Dus Avalon op tafel en de DA voelen of er misschien een breuk zat. Zegt die assistente oh ik dacht dat je een grap maakte, maar ze kan niet meer kwispelen dus. (ze was nieteens blond ;D).
Door Mister T
#102777
he gelukkig joh!!!!Een gekneusde/gebroken staart is geen pretje,gelukkig valt het allemaal mee!
En wat een muts....wat zou er anders bedoeld worden met een "kwispel"........ ::)
Door avalon
#103979
Nou Avalon haar kwispeltje doet het weer hoor. Gelukkig wel. Ze is wel helemaal down, maar ze kwispelt weer. Ze stopt nog wel als ze iets raakt met haar staartje dan kwispelt ze wat zachter. Vanmorgen stond ze weer van oor tot oor te kwispelen :D. Oja dat ze down is komt omdat ze schijnzwanger is. De druppels (abla vetzem van puur natuur) werken bij haar dus niet. Vandaag is ons andere mutsje (angie ;D) loops geworden, dus ga ik het op haar uittesten. Ik moet hier wel bij zeggen dat Avalon al een dag of 8 loops was voor ik begon. En ik heb het niet constand gegeven. :-[ (ikke vergeetmuts zijn). Dus nu wil ik het bij Angie wel goed doen.
Door Truus
#103987
Fijn dat haar kwispel weer in orde is...en nu ook nog loops pffff..het valt niet mee ;)
Door avalon
#103992
Die loopse is niet die met de gekneusde kwispel. Die met de gekneusde kwispel is wel die schijnzwangere.
Door jeanne
#103996
had je met die pilletjes niet al vantevoren mee moeten beginnen, voordat ze loops is dus?
Door Truus
#103997
avalon schreef: Die loopse is niet die met de gekneusde kwispel. Die met de gekneusde kwispel is wel die schijnzwangere.
::) Ik kan het ook niet allemaal meer bijhouden ;D
Sorry.
Door jeanne
#103999
we hebben hier dus een schijnzwangere met een kapotte kwispel, en een loopse muts ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door