Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Cindy de Wolf
#1039446
Weet iemand of er gemalen bot in Duck zit? Ik heb ze 2 weken geleden gemaild met de vraag of er gemalen bot dus een natuurlijk calciumbron inzit of niet. Tot op heden geen antwoord. Van energique dezelfde dag nog antwoord en daar is het antwoord ja, ze gebruiken gemalen karkassen van diverse soorten pluimvee. Jesse krijgt tegenwoordig een rode huid van de CB dus ben op zoek naar wat anders. Bandit lust ze niet en HB alleen de lam en geit variant de rest haalt ze haar neus voor op.
Door Cindy de Wolf
#1039456
[quote="Lizzy"]
Bij mijn weten bevat het deels gemalen bot en deels een calciumsupplement.
[/quote]

Hmmm, dat is dan weer minder, dan kan ik dus beter energique gaan geven :-\ :-\
Door tt-tjes
#1039785
Ik heb daar ook eens een vraag over gehad. Ik kreeg toen te horen dat ze geen calciumsupplement gebruikten maar alleen bot.
Door Lizzy
#1039792
De adviseur van Duck vertelde mij letterlijk dat ze er ook een calciumsupplement in deden omdat ze bang waren dat niet alle honden het calcium uit vleesbot op konden nemen. Ze hebben dan zeker bijgeleerd!
Door tt-tjes
#1039848
[quote="Lizzy"]
De adviseur van Duck vertelde mij letterlijk dat ze er ook een calciumsupplement in deden omdat ze bang waren dat niet alle honden het calcium uit vleesbot op konden nemen. Ze hebben dan zeker bijgeleerd!
[/quote]

Zou ook heel goed kunnen hoor, het is al een hele poos geleden dat ik dat antwoord kreeg, dus misschien hebben ze helemaal niet bijgeleerd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door