Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Elles0512
#1039411
Hoi,

Voor de geinteresseerden;
Kreeg vandaag ( nou ja, gister  ::)) een nieuwsbrief over haaksbarf; de smaak EEND komt erbij!
Wilde ik even laten weten.

Groetjes Elles
Door Cindy de Wolf
#1039441
Mooi dat er uitbreiding komt. Helaas stond ook in dezelfde brief dat er binnen 2 weken prijsverhogingen doorgevoerd gaan worden en dat deze niet misselijk zouden zijn :-X :-X :-X en het is al een behoorlijk duur voer :-\
Door Elles0512
#1039675
[quote="Cindy de Wolf"]
Mooi dat er uitbreiding komt. Helaas stond ook in dezelfde brief dat er binnen 2 weken prijsverhogingen doorgevoerd gaan worden en dat deze niet misselijk zouden zijn :-X :-X :-X en het is al een behoorlijk duur voer :-\
[/quote]

ja dat is zeker balen  :(
Door YaYa
#1039681
Voor mij dus een reden om dan maar herbyvleesje te bestellen en zelf te gaan malen. Want hb is al het duurste kvv dat ik ken (zeker voor de katten).
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1039689
ik heb het in de vakantie een keertje gekocht, zeker prijzig, ze vonden het wel erg lekker maar voor die prijs laat ik het wel leggen zeker als het nog duurder wordt.
Maar goed het was vakantie!
Hoeveel gaat 1 kilo kosten dan?
Door Noes
#1039729
Nou voor de huidige prijs laat ik het al liggen laat staan voor een hogere prijs. Ik hoor het ook erg veel om me heen dat mensen het niet kopen vanwege de prijs....vind het onnodig duur. CB is mijn grens  :D en daarnaast idd zelf maar maken, dat heeft sowieso meer voordelen, maar in elk geval de prijs.
Door Bullmastiff gek
#1040267
Heb ook wel eens de Haaksbarf gekocht, maar buiten het feit dat ze zeker niet enthousiast op hun bak afgingen, vond ik het toen al aan de dure kant. Dus laatstaan als het nog duurder wordt.

We zitten volledig op de Carnibest en de prijs hiervan is ook mijn grens, maar ze doen het er super op.
En ze eten met veel smaak.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1040270
vindt carnibest ook aan de prijs, barfen blijft toch, buiten dat het het beste is, ook het goedkoopste!
Met kvv ben ik ook begonnen, en geef het nog weleens, maar hier krijgen ze hoofdzakelijk barf.
Vindt dat als ik voor 1 kilo vlees meer dan 3,-- moet betalen wel veel...
Maar goed, haaksbarf hebben we 1 keertje geprobeerd en het ging er met smaak in, en ach het was vakantie!
Door Cindy de Wolf
#1040300
[quote="Bullmastiff gek"]
Heb ook wel eens de Haaksbarf gekocht, maar buiten het feit dat ze zeker niet enthousiast op hun bak afgingen, vond ik het toen al aan de dure kant. Dus laatstaan als het nog duurder wordt.

We zitten volledig op de Carnibest en de prijs hiervan is ook mijn grens, maar ze doen het er super op.
En ze eten met veel smaak.

[/quote]

Ik weet wanneer jij het had maar sinds het over is naar Shaweca is het 100% verbeterd. Kan niet anders zeggen.
1 van mijn katten vind het heerlijk en met 1 kg rol doe ik 10dagen dus dan is het wel te doen. Ik had nu 30kg voor de honden en ze eten het graag maar ook dat gaat mijn portomonnee te boven. Voor de kat zal ik het wel blijven kopen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door