Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door oDB van Angela
#1036761
Is er een mix die kant en klaar is te koop? Hoorde van Flacons van RC, maar ook dat het bestaat uit granen en stoffen die enkel vullen maar geen waarde hebben.. misschien is er al een topic, maar kan het zo snel niet vinden... thnx voor meedenken
Door 202Spots
#1037286
Maar waarom wil je de groentemix niet zelf maken dan?
Of geef anders alleen de tafelrestjes van je eigen groente?

http://www.versvoeding.nl/index.php?cPath=2_40
bevat:Groentemix 175 gram €1,45 Mix van rucolasla, ijsbergsla, worteltjes, courgette, komkommer en spinazie aangemaakt met roeryoghurt zonder kunstmatige toevoegingen dus puur natuur

sja..rucolasla, ijsbergsla,en komkommers bevatten weinig of geen voedingswaardes
Courgettes...okay, worteltjes okay, spinzazie mag je niet teveel van geven.
Yoghurt invriezen houd ik niet zo van, dus dan blijf er weinig over toch?
Voor €1,45 kan je zelf wel wat gezonder in elkaar mixen lijkt me.
~~~~~
En deze zegd niet wat er in zit :-\
www.foodfordogs.nl .....
groentemix kiloprijs 4,00
Door tieneke
#1037321
[quote="202Spots"]
Maar waarom wil je de groentemix niet zelf maken dan?
Of geef anders alleen de tafelrestjes van je eigen groente?

http://www.versvoeding.nl/index.php?cPath=2_40
bevat:Groentemix 175 gram €1,45 Mix van rucolasla, ijsbergsla, worteltjes, courgette, komkommer en spinazie aangemaakt met roeryoghurt zonder kunstmatige toevoegingen dus puur natuur

sja..rucolasla, ijsbergsla,en komkommers bevatten weinig of geen voedingswaardes
Courgettes...okay, worteltjes okay, spinzazie mag je niet teveel van geven.
Yoghurt invriezen houd ik niet zo van, dus dan blijf er weinig over toch?
Voor €1,45 kan je zelf wel wat gezonder in elkaar mixen lijkt me.
~~~~~
En deze zegd niet wat er in zit :-\
www.foodfordogs.nl .....
groentemix kiloprijs 4,00



[/quote]
Wow!!! 4 euro per kilo  ::) Tis haast voor niks  :-X
Gewoon zelf voor 1 maand pureren en invriezen,ben je veeeel goedkoper uit en weet je ook dat de groenten die jij verwerkte supervers is  8)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1038716
bij canis naturalis verkopen ze ook groente mix, heb het daar een paar keer besteld en dat beviel mij prima, de jongens daarin tegen weer niet.
Hier eten ze geen groentemix, en ze doen het prima zonder!
Door Edelgrijsje
#1041025
Ik geef ook niet iedere dag groenten, maar zeker eens in de week maak ik wel een mix met ook lijnzaadolie en yoghurt en daar doen ze dan 2 of 3 dagen mee, voor de rest geef ik het niet of een restje groenten uit de pan.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door