Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Bonny
#1036455
Wie heeft er goede ervaringen met accupunctuur of homeopathie bij honden met een allergie? Ik heb al van alles geprobeerd, allergie test, eliminatie dieet, hier is verder niets uit gekomen, en ondertussen sukkel ik verder met een hond die het niet meer kan vinden van de jeuk. Ze zit sinds vorige week op de Moderin, maar dat is ook geen oplossing. Het uit zich bij haar aan de poten en bek en de oren. Waarschijnlijk  is er iets in haar omgeving waar ze niet tegen kan.Tijdens onze vakantie is ze in een pension geweest, en daar was ze klachten vrij. Eenmaal weer thuis begon ze na een paar dagen weer te bijten. Heb ondertussen een ander wasmiddel gekocht, andere dekens in de mand, maar niets helpt. Maak me er erge zorgen over. Ik wil wel een tijdje Moderin gebruiken, maar haar hele leven niet. Bonny staat volledig op Barf, dat is op dit moment het enige positieve.
Door Mevroi Kruim
#1036482
Geen ervaring bij hond, wel bij mezelf, geen denderende resultaten helaas.
Maar als het een omgevingsfactor is, dan zou ik toch ook heel fanatiek op zoek gaan naar wat dat dan is en indien enigszins mogelijk elimineren.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1036497
ben toen met weirdo naar de homeo geweest voor zijn allergie.
Het hielp wel iets maar weg is het nooit echt geweest.
Door Greece
#1036641
Alhoewel ik er (nog) geen ervaring mee heb, Doils Skin schijnt ook heel goed te kunnen helpen.
Door Boefies
#1036780
Ik heb een ondezoek laten doen bij Natuurlijk in balans http://www.natuurlijkinbalans.nl/voor-dieren.htm.
Er zijn mensen die er vraagtekens bij hebben. Maar dankzij haar weet ik waar mijn hond allergies voor is en hebben we het volledig onder controle. Ik ben haar echt meer dan dankbaar.....
Je hond hoeft geen nare onderzoeken te onder gaan en voor het geld hoef je het niet te laten.


Succes!
Door robbiemarie
#1036785
Jet en Babs schreef: Ik heb een ondezoek laten doen bij Natuurlijk in balans http://www.natuurlijkinbalans.nl/voor-dieren.htm.
Er zijn mensen die er vraagtekens bij hebben. Maar dankzij haar weet ik waar mijn hond allergies voor is en hebben we het volledig onder controle. Ik ben haar echt meer dan dankbaar.....
Je hond hoeft geen nare onderzoeken te onder gaan en voor het geld hoef je het niet te laten.


Succes!
Hoi, Deze vrouw woont in groesbeek en zij heeft ook mijn paard "doorgemeten" Ook rijd ik af en toe met haar samen, mijn paardje staat vlak bij die van haar! Ze is een vriendelijke vrouw en aardig! Josefien is een topper!!!!
Door tt-tjes
#1037560
Misschien dan toch iets in haar barf menu waar ze niet tegen kan en waardoor ze zich gaat bijten?
Door Bonny
#1037649
ik heb 2 maal een eliminatie dieet gedaan, hier is niets uitgekomen.Ik kijk nu in huis even wat eruit kan, om te kijken of hier iets bij zit waar ze op kan reageren.
Door tt-tjes
#1037726
Yep, ik heb dat bij Balou toen ook laten doen en dat brengt idd meteen meer duidelijkheid.
Door Greece
#1037733
vanaalst schreef: ik zou toch een bloedonderzoek laten doen, heb ik toen ook gedaan en dan weet je gelijk hoe of wat
Is dat niet alleen voor pollen en mijten?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1037773
Bonny schreef: ik heb een allergietest gedaan, hier is niets uit gekomen.
wat raar, normaal gesproken kunnen ze vanalles eruit halen..
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door