Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Boefies
#1036770
Wij krijgen er een pupsel bij! Ook een Basset Fauve de Bretagne :mbounce:    Ze zal dan ongeveer 18 weken zijn... Maar aangezien zij dus al een tijd op brok heeft gestaan kan ze dan ook "cold turkey" over, of moet ik het toch afbouwen?
Ik heb het een en ander al gelezen, maar dat gaat het vaak over een pup van rond de 8 weken en zij is natuurlijk al wat ouder...

Wat is jullie ervaring?
Door Lizzy
#1037002
Wat leuk joh!! Gefeliciteerd! Als het hondje niet bij het zien van ander voer al aan de slinger gaat (dat kun je misschien even vragen): dan zou ik haar zelf direct overzetten.
Door Helma
#1037146
Ik heb mijn hond ook in 1 keer overgezet en daarbij de eerste 3 dagen een klein beetje warm water er overheen gegoten.
Nooit problemen gehad met diaree of iets dergelijks.
Succes!!
Groetjes Helma.
Gebruikersavatar
Door dirkjanl
#1042770
En, Hoe is het overzetten gegaan?
Ik heb sinds 2 augustus ook een nieuwe pup: Binke. En als de zak met voer op is, volgende week denk ik, dan wil ik ook in een keer overstappen. Bij mijn vorige hond Jip is dat redelijk goed gegaan: geen diaree, hij wilde in het begin alleen niet eten! Ik ben dus benieuwd.
Dirk Jan
Door Boefies
#1048170
[quote="pike"]
He dat heb ik gemist  :o Een fauvje erbij wat leuk  :D :D foto??
Is ze al een vleesetertje geworden??
[/quote]

Ja, we hebben haar afgelopen zaterdag opgehaald, want ze we kregen haar onverwachts en gingen op vakantie, dus ze was nog wat langer bij de fokker. Ze is iets jonger dan ik dacht, ze is nu 16 weken.
Het teefje waar we een hondje van zouden krijgen was nog steeds niet loops.... We waren op gewoon bezoek, ik wist niet eens dat hij puppy's had op dat moment en toen was het liefde op het eerste gezicht met dit hondje.... :smitten: Dus besloten we haar te nemen, ondanks dat ze al iets ouder is.
Ze is sinds vandaag over op KVV en ze heeft al mooie drolletjes. Ze vind het heerlijk! Ik hoop dat ze geen last van haar darmpjes krijgt. Maar ik geloof dat het wel goed gaat, gezien haar ontlasting tot nu toe  :).

Ik weet niet hoe je foto's plaatst :-[. Ik ben normaal heel handig....maar dit weet ik niet...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door