Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door belgje
#1036645
als ik ons Caro was dan is het water heel bruin, bijna rood zelfs
nu eet Caro vers (duck) sinds februari
daarvoor 4 j korrels
kan dit ontgiften zijn?
Door Elf
#1036718
Ik was gisteren met Doodles bij de trimsalon. je wilt niet weten hoe het water er uit zag toen hij gewassen werd.... :-X De trimster maakte wel een leuke opmerking: 'Gelukkig, dit is een hond die gewoon hond mag zijn en lekker door de modder mag rennen".
Door Happy Tail
#1036735
~Joke~ schreef: Als ik mijn honden was komt er ook bruin water vanaf hoor, gewoon vuil.
dat was toch ook het idee van wassen??? de vuiligheid eraf?? ;D :D
ik was die van mij niet. Maar ik denk dat daar ook een bruinig watertje af zou kunnen komen
Door belgje
#1054200
da's echt niet normaal hoor, er komt steeds bruin uit haar velletje
ga ik met nat keukenpapier over het haar dan is dat helemaal bruin.
morgen heb ik een afspraak bij de DA
zij denkt dat het nog steeds ontgiften is maar ze wil Caro ééns zien.
Door belgje
#1054579
ja kan dit begrijpen dat het bij sommige ook vuil water is maar Caro is nu een ganse week niet buiten geweest omdat we nu ééns een week het gras wilden mijden om te kijken of ze mider jeuk heeft.
je ziet het werkelijk op haar huid liggen dat bruin dus denken we dat het uit haar lichaam komt.
ben benieuwd naar morgen bij de DA(homeopatische hé)
Door dinnee
#1054805
Bij allergie komt er vaker veel meer 'vuil' op de huid te liggen. Dit heeft te maken met het afweersysteem dat het eigen lichaam aan gaat vallen. Zodra de oorzaak van de allergie gevonden is (en opgelost) wordt dit weer normaal.
Door belgje
#1054844
zo we zij terug
Caro ziet er veel veel mooier uit zei ze
we hebben behandeld tegen demodex en sindsdien heeft ze geen kale plekken meer.
ja ze is nog steeds volop aan het ontgiften en de DA moet nu nog iets bestellen en dan heeft ze het aan Caro om nog beter te ontgiften.
we geven nu elke dag henne zalmolie(van de dierenwinkel) en da's zeer goed zei ze.
ik mocht ook bioqutine geven, sorry weet niet hoe je dit schrijft.
ik naar de apotheek maar dit kost 28euro en heb geen mee, kijk nog ééns ergens anders.
zou dit hetzelfde zijn als biotine?
Door belgje
#1054855
Hitam schreef: Ik denk Q10, dat is zeker geen biotine. Dat is een sterke antioxidant en inderdaad duur.
aha dank u, zal het efkes opzoeken wat dit is  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door