Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Desta
#1035383
Ik heb net zo'n 6 kg pens in zakjes zitten stoppen en heb dit keurig netjes met mn handen in't plastic gedaan. Maar nu stinken ze toch. En niet zo'n beetje ook. Heeft iemand een goed huis, tuin en keukenmiddeltje om dit ontzettend bijzondere parfummetje van mijn handjes te verwijderen ????  :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1035409
Tandpasta
Kraanmassage
Naar iets anders stinkende desinfecterende gel voor na het wassen.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1035557
Life buoy is een zeep,je kan het ook gebruiken voor kleine wasjes,als je iets van een vlek hebt wat er met gewoon wasmiddel niet uitgaat,voor ruwe ellebogen.

Het is een sterk ruikende zeep.














 
 
Door Mevroi Kruim
#1035778
Je handen wassen met de roestvrijstalen kraan (AKA kraanmassage  :D) en zeep. Werkt als een tierelier!
En idd volgende keer de handcondooms aan  :P die van de DHZ-zaak zijn meestal klassen beter dan de gifroze van Appie.
Door Drijver
#1035837
Tandpasta schijnt heel goed te helpen.
Maar goed wassen en niet meer aan je handen ruiken helpt ook ;D ;D ;D
De lucht slijt idd vanzelf :D
Door roefus
#1035894
Ik was gewoon met zeep, en dan nog eens met de stalen kraan....en idd...daarna ruik ik niet meer aan mijn handen  :P :P :P
Door Desta
#1036011
tis gelukt.... kheb gewoon uitgebreid afgewassen met VEEEEEEEL sop hihihii
Door Nynke
#1036372
Desta schreef: tis gelukt.... kheb gewoon uitgebreid afgewassen met VEEEEEEEL sop hihihii
twee vliegen in één klap  :D :D :D
Door *Nicole*
#1036481
Ik gebruik altijd die goedkope huishoudhandschoenen en na een bestelling gaan ze in de kliko
Door Desta
#1036573
*Nicole* schreef: Ik gebruik altijd die goedkope huishoudhandschoenen en na een bestelling gaan ze in de kliko
ja dat ga ik ook maar doen. Gelukkig heb ik voorlopig genoeg voor eeuwen volgens mij hihihihihi
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door