Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *wendy*
#1033964
Sinds gisteren hebben we Ruby bij ons.
Deze dame is al vers (KVV) gewend en vroeger ook wel eens wat botwerk.

Maar ze heeft behoorlijk gevoelige oren zei haar fokker toen hij haar gisteren kwam brengen.
Zelfs regelmatig lichte ooronsteking. (ze kreeg ook nog brokken).
Nu is ze per direct geheel over op vlees en verwacht ik eigenlijk dat de oren eerst zullen verergeren (ontgiften).

Wat kan ik doen om dit proces te "versnellen"/verlichten en hoe kan ik haar oren het beste bijhouden zodat ze schoon blijven (tijdelijk, want het zou toch vrij snel beter moeten gaan)?

Alvast bedankt voor jullie hulp.  :-*
Door tieneke
#1034440
Als er oormijt in het spel is zal je toch naar de betere middelen moeten grijpen.
Door *wendy*
#1034464
Tis geen oormijt  ;)
Misschien word het niet erger hoor, maar wil gewoon op voorhand vast weten wat ik zou kunnen doen. Denk dat Chlorella misschien sowieso wel een goed idee is.
Door tieneke
#1034892
*wendy* schreef: Tis geen oormijt  ;)
Misschien word het niet erger hoor, maar wil gewoon op voorhand vast weten wat ik zou kunnen doen. Denk dat Chlorella misschien sowieso wel een goed idee is.
Of de middellen in mijn topic  ;) :D
Door roefus
#1034900
Chlorella ontgift en groene leem ontgift iets heftiger, lijkt mij allebei niet verkeerd.

Maar ik weet niet precies hoe oud Ruby is... :-[...bij 'n jonge hond zou ik waarschijnlijk in eerste instantie voor chlorella kiezen, is iets minder heftig.

en ik zou prodier oordruppels gebruiken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door