Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door pallas
#1034273
Vandaag hebben we Didot weer voor het eerst sinds de operaties laten springen :)(http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 855.0.html)
We konden helaas niet op de club terecht, dus hebben we  (illegaal) het veldje naast de speeltuin tot agility terrein om gedoopt.
Onder veel bekijks van de omgeving onze serie sprongen neergezet. Meetlat er naast, want het moest op de cm nauwkeurig kloppen.
(Hoe bedoel je voorzichtig en neurotisch ::))
Maar het ging prima en ondanks dat ik af en toe mijn hart vast hield liep menneer naar 7 series van 5 sprongen nog heerlijk te huppelen!
Het menneke doet het allemaal weer prima, waar we héél erg blij mee zijn.

Het publiek ook , want hij gaat wel meteen op snelheid en dan hoor je wel een ohh en aaah

Hij krijgt nu opbouwoefeningen met de nadruk op sprong techniek en spierontwikkeling.
Met een afstand van 4 meter tussen de sprongen kan meneer Didot best wel bounchen :o :o :o

De rest van de dag was hij een stukkie rustiger dan anders ;)
Laatst gewijzigd door pallas op do 28 aug 2008, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door pallas
#1034279
Ja ...heerlijk hè.
Nu maar zien hoe hij het de rest van de week gaat doen, blijft nog wel spannend hoor.

Als alles goed gaat mag hij misschien wel mee doen bij de workshop as vrijdagavond.
(http://www.mouwen.nl onder "sprongtechnieken")
Donderdag ochtend gaan we nog naar Sneek voor hydrotherapie en als alles dan weer goed is mag hij wel mee.

Enne...sorry geen foto's gemaakt  :-X
Door Truus
#1034301
Wat moet dit een geweldig moment zijn geweest voor jou en Didot ! Ik kan me voorstellen dat je helemaal waanzinnig blij was .
Gebruikersavatar
Door kira
#1034333
Geweldig, nu weet je waar je het al die tijd voor gedaan hebt. Hoop dat het zo goed blijft gaan. Duim voor je.
Door pallas
#1034523
Gelukkig geen reactie vanochtend, hij loopt nog prima. :thumbsupup:
Pfffft, kan de spanning er eindelijk een beetje af!
Vandaag een dagje met alleen maar wandelen en oefeningen. Morgen weer meer springwerk. :D
Ik ga vandaag ook de hindernissen aanpakken. De latten krijgen een mooi kleurtje, zodat het optisch wat makkelijk inschatten wordt voor Didot.

Ik probeer voor morgen ook even een "fotograaf" te regelen ;)

We zijn er nog niet helemaal , maar het is wel weer heerlijk om te weten dat alle moeite nu wel resultaat geeft :)
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1034731
Heerlijk, joh, dat het zo goed gaat!
Ik begrijp dat je ook een schema hebt gekregen van Ronald?
Enne, voorzichtig en neurotisch...ik heb toen zelf steeds met een stopwatch in de hand gelopen om het schema netjes te volgen! :D
Dat schema heeft bij Sanne na haar gescheurde knieband prima gefunctioneerd, ze heeft gisteren uit eindelijk weer een heerlijke wedstrijd gelopen!
Hopelijk gaat het bij jullie ook zo voorspoedig :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door