Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door henneke
#1033576
Zoals de titel al zegt Storm lekt urine , hoe zit dat kunnen reuen ook wat last van incontinentie krijgen van een castratie of is het tijd om weer eens de zuurgraat na te kijken ?
Door Lizzy
#1033579
Ja, reuen kunnen ook incontinent worden. Maar het na (laten) kijken van de urine en het na laten kijken van de prostaat is altijd een goed idee.
Door henneke
#1033581
ik moet vrijdag toch nog naar de da en zal dan even zijn urine na laten kijken . maar als ik moet gokken dan ga ik voor incontinetie hoor , net stond hij voor me hevig te bedelen om mijn boterham met worst en ipv uit zijn bek lekte hij uit zijn piemel , gister toen Jesse thuis kwam lekte hij ook al .
Door Lizzy
#1033588
Nou, daar ben je dan lekker mee :-\

Volgens mij heeft Beau dit ook gehad. En heeft hij medicijnen gekregen (propalin?), tijdelijk, en is het nu over.
Door henneke
#1033634
Nou ja och weet je als dit het ergste is dan kan ik er wel mee leven hoor , dweil ik gewoon een keer extra  ;) maar ik laat het wel even nakijken voor het geval dat hij toch weer een ontsteking heeft  :)
Door *Natasja*
#1033930
Lizzy schreef: Nou, daar ben je dan lekker mee :-\

Volgens mij heeft Beau dit ook gehad. En heeft hij medicijnen gekregen (propalin?), tijdelijk, en is het nu over.
Klopt. Beau heeft een tijd medicijnen gehad (Enurace), volgens de DA kon hij deze moeiteloos de rest van zijn leven slikken  :-X, maar toen ik op BP kwam, las ik dat je het beste na een tijdje kon stoppen en dan kijken hoe het gaat. Hij heeft toen een half jaar droog gestaan, daarna een maand weer pilletjes gehad omdat hij toch weer ging lekken. Nu staat hij al (volgens mij) anderhalf jaar droog.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door