Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#1032910
Omdat Xayenne na haar loopsheid erg veel last van schijnzwangerschap heeft ben ik naar een natuurgeneeskundig therapeut geweest.
Ze heeft veel vragen gesteld en Xayenne ook onderzocht, al met al een consult van ruim een uur.
Xayenne heeft pulsatilla 200 gekregen, 1 klein korreltje.
De werking is verbluffend.
De zelfde avond was ze erg vast aan het slapen, anders snurkt ze nooit.
's ochtends wilde ze niet mee om te fietsen, maakte weinig contact en toen ze in het bos was heeft ze maar wat achter de fiets aan gelopen, ook at ze weer poep ( al 2 maanden niet gedaan )
Dit was eigenlijk het tegenovergesteld van wat de bedoeling was,
Ik heb Arna weer gebeld en zou geen nieuwe korrel meer geven.
's middags heeft Xayenne mee getraind en was enthousiast en allert, ook 's avonds in het bos nam ze weer meer ruimte en maakte weer contact.
Vandaag zet de berbetering door en ook lichamlijk, haar tepels zijn weer geslonken en slap.
Dat dat zo heftig en snel kan gaan had ik niet verwacht, ik ben blij dat ik gegaan ben !
Deze manier van kijken en voelen van dieren past heel goed bij de manier waarop ik ook bezig wil zijn.
Uiteindelijk bleek de Ablavetsem ook een bestandeel te bevatten waardoor Xayenne juist slomer werd, dus wat niet bij haar paste.
Ik hoop dat de verbetering zich verder doorzet en dat Xayenne straks weer met plezier mee doet aan de proeven.



groetjes, Marijke
#1033064
Truus schreef: Hoi Marijke. Wat goed om te horen zeg. Mag ik weten waar en bij wie je geweest bent?
Groetjes Truus .
Ja hoor, ik ben bij Arna Janssen geweest in Rijen.
Ze belde me vandaag nog om te informeren hoe het nu met Xayenne gaat.
#1033070
marsieyenna schreef: Ja hoor, ik ben bij Arna Janssen geweest in Rijen.
Ze belde me vandaag nog om te informeren hoe het nu met Xayenne gaat.
Ik wist niet dat wij zoiets hadden in Rijen joh. Kun je me even een pb-tje sturen voor het adres?
Leuk om je hier nu te ontmoeten ;)
#1033372
Gaaf he! Mooi he! Sommige mensen denken dat homeopathie altijd lang duurt, voordat het werkt. Niets is minder waar. Als je inderdaad het juiste middel geeft, kun je met een paar minuten zelfs al resultaat zien! Fijn dat ze zich weer beter voelt :-*
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door