Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lind@
#102995
Ik was laatst in de dsz en vroeg naar de prijs van Rodi voor Lothar.
Toen ging hij steeds maar weer Stawi aanbevelen.
Ik vroeg wat dat dan was, toen zei hij dat dit van dezelfde fabriek komt als Rodi en dat het hetzelfde is maar dan goedkoper.
Gisteren was ik daar om dus Rodi te kopen, begon hij weer over Stawi, of ik dat er ook bij wilde. Nee dus.

Wie weet (inmiddels) of dit waar is?
Ik zag namelijk bij het zoeken naar Stawi hier, dat het toen nog niet helemaal duidelijk was, toch?
Gebruikersavatar
Door Nitus
#103042
Stawi wordt gemaakt door Mulder uit Winterswijk, ook de fabrikant van Smuldier. Rodi heeft een postbus-adres in Heino (omg. Zwolle) zag ik, maar of het daar ook gemaakt wordt? ik weet het niet. Ik weet wel dat heel veel DSZ maar wat uit hun nek l*llen als ze dat beter uitkomt.
En ik denk dat jouw DSZ een betere winstmarge heeft bij Stawi.
Door Lind@
#103111
Dat idee had ik dus ook al ;)
Vandaar dat ik het vroeg.
Maar weet je toevallig ook of dit goed voer is?
Door tieneke
#103117
[quote="Sunna"]
Dat idee had ik dus ook al ;)
Vandaar dat ik het vroeg.
Maar weet je toevallig ook of dit goed voer is?
[/quote]
Het is haast net zo duur (of goedkoop ;D) als smuldier dus..
Als ik zelf moest kiezen, dan toch een wat duurder versvoer waar je ook vaak veel minder van moet voeren.
Door Lizzy
#103124
Nou, ik zou lekker Rodi blijven voeren. Smuldier ben ik niet kapot van. Maar goed, ik ken de ingredienten en analyse niet van Stawi. Als je daar achter kan komen dan kunnen we er beter over oordelen, denk ik.
Door DiNero
#105012
In mijn 'zoektocht' in de versvleesmerken heb ik ook wel eens een keer stawi gehad, hier wou de dsz het ook al errug graag verkopen. Het ziet er idd hetzelfde uit en ruikt hetzelfde als smuldier. Rodi vind ik er toch wel weer wat beter uit zien, hoewel ze hier nu carnibest eten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door