Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kira
#1030359
Vanochtend Theemutsje weg laten brengen door de andere baas van Theemutsje, die is beter in dat soort dingen. Theemutsje is heel voorzichtig door al het personeel lekker neergelegd (toen we haar kregen had ze een ernstig misvormde rug die redelijk recht is gezet mbv manuele therapie en kraken, maar die nog steeds iets scheef is en erg gevoelig en was erg bang dat de zwakste plek bij het tillen stuk zou gaan). Bazin mocht er helemaal bij blijven toen ze aan het infuus ging en heeft haar op de ok achtergelaten met een beademingsbuis en alle andere toeters en bellen die bij een operatie horen. Om half twaalf kunnen we bellen om te horen hoe het gegaan is en hoe laat we haar weer op kunnen halen. Tijdens de operatie zullen ze ook nog even haar oor van binnen helemaal nakijken omdat die ontstoken is en de zalf tot op heden geen resultaat heeft gegeven.
Laatst gewijzigd door kira op ma 01 sep 2008, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1030377
Spannend is dat wachten toch altijd!
Fijn dat ze bij de da zo zorgzaam zijn.

Vanmiddag kan ze lekker weer op haar eigen stekkie haar roes uitslapen, en lekker verwend worden :-*
Door Jeannette b
#1030412
Ik duim voor haar, en voor jullie. Vanmiddag weer lekker thuis, en lekker verwend worden..
Dikke knuf voor Theemuts. (heet ze echt zo?)
Door Frummel
#1030578
Knuffel voor Theemuts  :-*
Hopelijk is de operatie goed gegaan en is ze snel weer op de been.
Verwen d'r maar extra als ze weer thuis is...
Gebruikersavatar
Door kira
#1030650
We konden haar om 14.10 uur halen en zijn nu een half uurtje bij huis (de dierenarts is toch nog 45 minuten rijden). De operatie is goed gegaan, het was een behoorlijke ontsteking, de baarmoeder was erg groot. We hebben pijnstilling meegekregen en nog antibiotica, beide morgen starten. Ze kan al wel iets lopen, maar heeft moeite om te gaan liggen. Ze is ook niet erg aanspreekbaar, ze reageert niet echt op haar naam en is weinig attent. Net heeft ze enorm gebraakt (gal en dik slijmig speeksel, kan ik niet goed omschrijven). Weet eigenlijk niet of dat hoort. Als ze het zo nog een keer doet, ga ik even bellen om na te vragen. Heb nog niet onder haar buik kunnen kijken, maar als het netzo mooi is gehecht als de knie van de ander zal het wel goed zitten. Ze ziet er lamlendig uit en voelt zich denk ik ook zo. Alle honden zijn even bij haar wezen kijken en de loge houdt haar met mij gezelschap. Wel apart, een week of 10 terug was het omgekeerd. Ben wel erg blij dat ze al kan lopen. En ze lag gelukkig ook niet zo te gillen van de pijn als bij Aaf. Blijf haar maar gezelschap houden en dan maar even afwachten hoe het verder gaat. Ze wil nog niet drinken, heb haar lippen daarom na het spugen maar even nat gemaakt.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#1030670
Ach gossie, arme theemuts.
Lief van Aafke dat ze haar gezelschap houd. :-*
Hoe is het met de oren gegaan?
Ik hoop dat ze zich snel wat beter zal gaan voelen, geef haar maar een voorzichtige knuffel. :-*
Door Mevroi Kruim
#1030675
Ach jee, akelig dat ze zich zo beroerd voelt!
Eerlijk gezegd ben ik ook altijd hondsberoerd van een narcose dus ik voel met haar mee.
Sterkte!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door