Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Magic
#1030565
Hoe weet je of kvv nog goed is?
Kun je als het ontdooi is ruiken of aan de kleur zien dat het niet goed meer is?

Ik heb kvv gekocht, als het dooi is ziet het er anders uit dan normaal.
Maar het is een tijd geleden dat Ik NR.1 gegeven heb.
Het ruikt normaal en ze eet het ook .
Door Mevroi Kruim
#1030599
Ik zou me geen zorgen maken. Als je ziet dat honden zonder enig probleem een eeuwenoud dood beest opvreten en daarvan geen enkel nadeel ondervinden .... Bij mij staat er ook wel eens iets enigszins te lang in een ontdooiemmer *neusdichtknijpsmilie*; dat voer ik dan gewoon en absoluut geen probleem.
Door Happy Tail
#1030941
als je hond een normale weerstand heeft dan zou ik dat gewoon geven, maar dat is natuurlijk ook hoe jij je erbij voelt.
groen lamsvlees bijvoorbeeld is hier jummie, vind het zelf wat minder ;)
Gebruikersavatar
Door nova
#1031020
Ik heb ook al lamshart gegeven, waar ik mn neus voor dichtkneep.
Ze hadden feest hier :D
Door Jeannet & Gimli
#1031114
In de vakantie ook wat gehaald, maar geen vriezer bij me, dus het vlees ging sneller achteruit dan normaal. :-X
De honden hebben gesmuld, ik heb staan kokhalzen van de lucht. :D
Door Beppie1
#1031163
Hier is het kvv(en vers) het lekkerst als het er niet meer uitziet....
Vooral rund heeft voorkeur nadat de kleur richting parelmoergroen gaat.... :ras: :buck2:

Ze spuugt er niet van, dus lekker laten eten...(tot het ook mij veel te ver gaat)
Door Magic
#1031194
De reden dat ik het me afvroeg is dat een van de dames niet in orde was
de afgelopen week.
Misselijk winden laten een keer overgeven en een keer diarhee (grijs van kleur)
since ze het niet meer eet gaat het weer beter nu kan dat toeval van omstandigheden zijn.

(En het leek als of er een oor in de ontlasting zat dus het kan zijn dat mevr. in het bos
op jacht is geweest en wat heeft gegeten maar dat moet dan hap slik weg geweest zijn
want ze is niet langer uit het zicht geweest..)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door