Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Daggy
#1029621
Heb besloten dit onderwerp toch even apart te posten.
Ik heb dus voor Zoey en mijn katten carnibest gehaald.
Echter, zoals te verwachten van de katten, eten zij het niet.
Geen van de 4 wil het eten.
De verkoper van de dierenspeciaalzaak vertelde dat ik de kattenCB ook aan de hond mag geven.
Nou weet ik dat het allemaal natuurlijke producten zijn, maar hoe zit dat dan met de gehaltes van overige zaken die er in zitten?
Hier dan de vraag: mag een hond ook de carnibest van katten eten?? Zou het jammer vinden als ik het niet meer zou kunnen gebruiken.
Door boskat
#1029819
Hoelang voer je al CB?
Katten zijn soms heel lastig over te zetten op kvv of barf
Bij de 1 gaat zo maar en de ander moet je allemaal foefjes uitproberen, om ze op CB te krijgen ,duurt soms weken of maanden .
Heb er eentje bij gehad die begon pas na een dik jaar toch opeens maar aan CB en nu jat ze alles ,eet ze vis of kippennekjes ,eerder dan de anderen dat deden
Het is echt een zaak van een lange adem hebben voor je de katten (soms) dan overkrijgt op kvv

Ik denk dat het op zich geen kwaad kan om je katten cb aan de hond voeren,weet niet hoeveel je rollen je van het kattenvoer hebt,zou je de ene dag kattevoer kunnen geven de volgende dag weer hond of mengen
Laatst gewijzigd door boskat op zo 17 aug 2008, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Adinda
#1029824
Ik ben ook net begonnen met Carnibest.
Heb zelf geen katten maar was wel nieuwsgierig. Dus ben even wezen neuzen op de site van Carnibest.

Ik denk zelf dat het niet goed is om Carnibest voor de kat aan de hond te geven en anders om.
Anders hadden ze denk ik geen Carnibest voor de hond en Carnibest voor de kat.
En heb ook nog even gekeken naar het verschil van ingredienten.
Dit verschild wel een beetje.

en anders mail of bel je de producent en distributeur van Carnibest.
Dan weetje het zeker of het wel of niet kan.
Die hebben er denk ik meer verstand van als ik ;D

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bunschoten Diervoeders BV
Harderwijkerweg 134C
3852 AH Ermelo
Tel: 0341-460330
Fax: 0341-433991
E-mail: [email protected]

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Groetjes en suc6 Adinda
Door *wendy*
#1029828
Alles wat ik over heb gehouden van de katten heb ik ook aan de honden opgevoerd.
Echter wel zodaning dat de honden CB de overhand had.
Ik vond het nl ook zonde om weg te gooien  ;)
Gebruikersavatar
Door koekje
#1029859
volgens mij zit er niet zo veel verschil in hondencb en kattencb. kattencb is fijner gemalen, en bevat minder rijst, en geen groente en geen pens. je kunt dan, als je dat nodig vindt, zelf af en toe pens en wat groente erbij geven. (meer) rijst is nergens goed voor, dus hoef je niet erbij te doen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door