Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1029564
Luna is dus ineens zwaar aan het hijgen (ze hijgt echt nooit beneden de 30 graden! En er komen druppeltjes vocht van haar tong. Ook staat ze iets wat bol in haar rug en lijken haar ribben wat opgezet.
Naar de dierenarts of even aankijken.

Ze heeft vandaag een recreatiebot gehad, dit was rond een uur of 4 en rond een uur of 8 heeft ze carnibest gehad..

Zou er iets van bot vast kunnen zitten of van binnen schade hebben veroorzaakt??
Laatst gewijzigd door nicolioo op zo 17 aug 2008, 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.
#1029574
Ik ben net even met haar naar buiten geweest om te kijken of ze normaal poept en plast en dat was gelukkig het geval. Ik denk dat ze niet helemaal lekker is geweest van iets van het eten want ze lijkt iets te zijn opgeknapt en ze hijgt gelukkig niet meer. Dat hijgen vond ik echt eng omdat ze dat dus echt nooit dolet, ook niet van de stress, en ze is bikkelhard voor zichzelf dus geeft niet snel pijntjes aan.

ik kijk het dus nog wel even aan maar als ze weer gaat hijgen dan bel ik de DA.

Thx voor de zeer snelle reactie!
#1029665
Het was niet zo'n groot bot maar ze heeft er wel heel gulzig aan luggen knagen. Ik denk dat het daar van is geweest want nu vandaag is ze weer helemaal de oude, raar hoor als je je hond ineens zo vreselijk pijn ziet hebben. Ze heeft vanacht naast mijn bed geslapen zodat ik haar goed in de gaten kon houden en alles is goed.
Wat ze alleen vanochtend had is dat Ben haar weer superinteressant vond en aan het ruiken was aan haar achterkant zeg maar en dat ik daar een heldere slijmerige vloeistof uit zag komen.
Luna is gecastreerd een paar jaar geleden om medische redenen. Als er een ontsteking zou zitten zou het vocht toch niet zo helder zijn?
Ik ga me er maar eens in verdiepen...


gr. Nicole
#1029671
Die uitvloeing kan ook een vaginitus zijn.
Sanne heeft dat ook wel eens gehad en dan was het inderdaad helder slijm wat er uit kwam.
Volgens mijn da kon dat komen door een zeer lichte incontinentie (Sanne is ook gesteriliseerd) waardoor er een irritatie in de schede ontstaat. We hebben toen 2 weken propalin gegeven en inderdaad, de slijmerige vloeing stopte al snel. Ze heeft het later nogmaals gehad, weer propalin gegeven en weer ging het over.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door