Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door akishino
#1029020
Misschien een stomme vraag, maar mag ik gewoon probiotica gebruiken met een hond met epilepsie?
Ben net overgestapt van brokken op carnibest en uit voorzorg wil ik toch wat in huis hebben.
Door Timmy
#1029038
Ja hoor, kan geen kwaad.
Weet je wel zeker dat het om epilepsie gaat? Ik las dat een week terug een cluster optrad. Is daar onderzoek naar gedaan? Direkt een cluster is niet echt gewoon bij primaire epilepsie.

Gr.
Linda
Laatst gewijzigd door Timmy op za 16 aug 2008, 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door akishino
#1029056
Timmy schreef: Ja hoor, kan geen kwaad.
Weet je wel zeker dat het om epilepsie gaat? Ik las dat een week terug een cluster optrad. Is daar onderzoek naar gedaan? Direkt een cluster is niet echt gewoon bij primaire epilepsie.

Gr.
Linda


Hij heeft vorig jaar ook een aanval gehad. Maar omdat hij het naar ons weten verder nooit meer gehad heeft, dachten we dat het bij die ene aanval zou blijven. Maar helaas had hij er vorige week 7 in een uur.
Door Timmy
#1029060
Zou ik toch even onderzoek laten doen: uitgebreid bloed- en neurologisch onderzoek kan nooit kwaad en je weet meteen of er niet misschien een onderliggende oorzaak voor is.

Gr.
Linda
Door akishino
#1029067
Timmy schreef: Zou ik toch even onderzoek laten doen: uitgebreid bloed- en neurologisch onderzoek kan nooit kwaad en je weet meteen of er niet misschien een onderliggende oorzaak voor is.

Gr.
Linda
Is allemaal al gebeurd. Alle bloeduitslagen waren goed (gisteren de laatste uitslagen gehad), dus geen bijzonderheden, alleen de bloedplaatjes waren uitwat aan de lage kant, maar zeker niet te laag volgens de da.
Ook bij het neurologisch onderzoek kwamen geen bijzonderheden naar boven.
Wat trage reactie's, maar dat heeft hij sinds vorige week, sinds hij dus phenoral krijgt. Sloom, wankel.
Ik heb het idee dat hij nu pas weer zichzelf begint te worden. Of dat dat nu kwam door de bijwerkingen of als nasleep, van die aanvallen?
Heb je het idee dat het iets anders is?
Laatst gewijzigd door akishino op za 16 aug 2008, 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Timmy
#1029116
Ik weet niet wat er allemaal onderzocht is, dus het is moeilijk er iets over te zeggen. Vaak speelt er toch wat anders als er direct geclusterd wordt (zelfs als er maar één eerdere toeval is geweest).
Fenobarbital geeft vaak sloomheid. Ligt ook een beetje aan de dosis. Meestal gaat dat met een paar weken over.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door