Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door marsieyenna
#1028499
Xayenne is nu haar 22 dag na de loopsheid, ze kan dus eigenlijk nog niet schijndrachtig zijn.
Ik merk dat ze erg onzeker is in het werk ( jachttraining ) .
Best lastig want nu komen net de knjv proeven er weer aan.
Is er iets waar ik haar wat mee kan ondersteunen ?
Tijdens de training pas ik me wel aan haar aan, veel zekerheid en alles laten zien, maar soms kun je  niet voorkomen dat ze weer onzeker wordt.
Extreem is het weleens geweest dat ze het bos in ging om te zoeken en achter een struik bleef staan kijken naar mij. Normaal is ze een fanatiek hondje , wat zelfstandig werkt, en eerder wat te veel power heeft.

Marijke
Door marsieyenna
#1028737
Lizzy schreef: Er is vast een bachbloesem. Ik zou zelf alleen niet weten welke :-\
Jammer, daar dacht ik ook aan , maar als ik in de folder lees kom ik op Larch ( lariks ) uit ( gebrek aan vertrouwen in eigen kunnen).

Wie weet er meer van ?

groetjes, Marijke
Door marsieyenna
#1029822
Femke schreef: er is een goed boek van Margriet Dudok van Heel, is dat misschien wat voor je?
Daar staat het allemaal wat uitgebreider in beschreven.

http://www.mediaboek.nl/product/1039_Ba ... 26+paarden

ik heb het helaas een keer uitgeleend en nooit meer teruggekregen :-\ :-\ :-\
Bedankt voor de tip. ik ga denk ik toch maar op consult bij Arna Jansen voor advies over Bach of Homeopathie.

Marijke
Door K&D
#1030560
Bekende klacht. Hier ook zo'n muts die een paar weken na de loopsheid niet te porren is voor een  tweede rondje behendigheid. Het eerste rondje gaat nog wel, maar daarna sta ik daar voor trutjoker op het veld positief naar die hindernissen te wijzen.... ::)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door