Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jeannette b
#1024755
Bij Jake komt sinds een paar dagen groenige prut uit zijn ooghoeken. Ik maak dit schoon met afgekoeld gekookt water.
Kan ik nog iets anders doen om hem te helpen?
Door calimero_a
#1024757
een kompresje van ogentroost erop??

Bij mijn hond zou dat werken, maar ja, zij is dan ook krankzinnig en blijft stil liggen ::) ::)

Misschien kun je iets doen met het kruid gekookt in water?? Ik roep ook maar iets....

cali
Door Lizzy
#1024765
Similasan Nr 2. En ieder oog met een nieuw watje schoonmaken. En heel goed je handen voor en na de behandeling wassen.
Door Jeannette b
#1024767
Lizzy schreef: Similasan Nr 2. En ieder oog met een nieuw watje schoonmaken. En heel goed je handen voor en na de behandeling wassen.
Oké, bedankt.
Door Jeannette b
#1024771
calimero_a schreef: een kompresje van ogentroost erop??

Bij mijn hond zou dat werken, maar ja, zij is dan ook krankzinnig en blijft stil liggen ::) ::)

Misschien kun je iets doen met het kruid gekookt in water?? Ik roep ook maar iets....

cali
;D ;D
Gebruikersavatar
Door kira
#1024860
Wij gebruiken kamillethee van biologische geteelde kamille, tot op heden steeds goed resultaat en geen zalf hoeven te halen.
Door nelb
#1024964
Ik gebruik voor vieze prutogen de ene week kamille thee en de de andere week thee van  goudsbloem.  Ik zie een duidelijke verbetering tov allerlei commerciele dure oogpoetswatertjes.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door