Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Truus
#102388
Hoe kan het toch, dat het versvlees van Energique zo grijs ziet en b.v. Rodi zo rood?Volgens mij ziet Carnibest er ook beter uit.Je zou zeggen..vlees is vlees.
Andere merken heb ik nog nooit geprobeert maar het oog wil ook wat toch?
Waar ligt dit nou aan?
Laatst gewijzigd door Truus op do 27 mei 2004, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#102396
Daar heb ik ook weleens aan zitten denken, en het enige dat ik kan bedenken is dat als vlees blootgesteld wordt aan de lucht dan verkleurd het grijs, dat zie ik ook bij Carnibest als ik het voer in de bakken laat ontdooien, maar dan verkleurd alleen de buitenkant grijs, van binnen is het mooi rood. Misschien dat Energique lang aan de buitenlucht wordt blootgesteld voor dat het wordt ingevroren?
Door Truus
#102412
[quote="Truus"]
Hoe kan het toch, dat het versvlees van Energique zo grijs ziet en b.v. Rodi zo rood?Volgens mij ziet Carnibest er ook beter uit.Je zou zeggen..vlees is vlees.
Andere merken heb ik nog nooit geprobeert maar het oog wil ook wat toch?
Waar ligt dit nou aan?
[/quote]

Iemand anders een idee? ::)
Door Truus
#102418
[quote="Paul_Barte"]
Ja hoor..... :-X
[/quote]

Tsjaaaaa Paul...daar kan ik niks mee :P.
Wil je het niet zeggen?
Door Truus
#102421
[quote="Paul_Barte"]
Betaal jij het?? :-\
[/quote]

Hoezo :o dit is toch een forum waar je alle vragen mag stellen en je hoeft toch ook geen merken te noemen.

Vertel.. vertel...ik vroeg het me gewoon af.
Door Truus
#102435
[quote="Paul_Barte"]
Ga eens op zoek naar rode 'natuurlijke' kleurstoffen.
[/quote]

Ummmm.....het lijkt wel een puzzeltocht.....O.K. bedankt!
Door Truus
#102436
[quote="202spots"]
Bietjes ;D ???
[/quote]

Jaaaaa Bietjes...dat zal toch niet ??? :D.
Weet jij het Dory?
Door 202spots
#102437
Nee Truus,ik weet het niet hoor,ik heb nog nooit versvleesvanwelkmerkdanook gezien.
Maar bietjessap is rood en 't is natuurlijk,dus kan toch?
Wanneer ik bietjes door de groentemix doe dan is alles gelijk rood....rooie kool ook eigenlijk,maar biet/sap was het eerste waar ik aan moest denken.
Door 202spots
#102438
Ik geloof trouwens niet dat het uitmaakt HOE het er uit ziet,of welke kleur de vlees heeft....het is alleen voor de oog van de eigenaar dat het er "smakelijker" uit ziet. :-\
jmo
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door