Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1023797
Ik heb een pakket chlorella/spirulina ontvangen.
Is alleen mijn vraag moet dat ik samen geven, of kan ik eerst de ene soort en daarna de andere soort opmaken?
Honden van 45 kg, 2 tabl. spirulina of 5 tabl. chlorella per dag, kom ik dan aan een goede dosis?
Laatst gewijzigd door nova op do 14 aug 2008, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Femke
#1024060
nova schreef: Ik heb een pakket chlorella/spirulina ontvangen.
Is alleen mijn vraag moet dat ik samen geven, of kan ik eerst de ene soort en daarna de andere soort opmaken?
Honden van 45 kg, 2 tabl. spirulina of 5 tabl. chlorella per dag, kom ik dan aan een goede dosis?
je kan Chlorella en Spirulina tegelijk geven. Ik zou alleen eerst een paar dagen het één geven en daarna het andere introduceren. 5 tabletten daags is leuk om mee te beginnen, daarna opbouwen. Ik geef onze berner op het eind zeker 15 tot 20 tabletten per dag (handjevol  8))
#1028030
Hier zijn mn dames alle 3 flink aan de chlorella en de spirulina.
Ze doen alsof het snoepjes zij, jeetje zeg ???. Ach , wat vreten berners niet?  ::) ::)
Geef ik ze van de hand, dan vallen ze zo gulzig aan, dan mn chlorella in het rond vlegt.
Nu geef ik het uit een bakje, werkt praktisch gezien wat beter, en ik kan gemakkelijk tellen.
Enig idee hoe lang ik dit moet/kan blijven geven?
#1028279
nova schreef: Hier zijn mn dames alle 3 flink aan de chlorella en de spirulina.
Ze doen alsof het snoepjes zij, jeetje zeg ???. Ach , wat vreten berners niet?  ::) ::)
Geef ik ze van de hand, dan vallen ze zo gulzig aan, dan mn chlorella in het rond vlegt.
Nu geef ik het uit een bakje, werkt praktisch gezien wat beter, en ik kan gemakkelijk tellen.
Enig idee hoe lang ik dit moet/kan blijven geven?
als je het gaf vanwege een klacht: dan ga je nog een paar dagen door nadat de klacht verdwenen is en dan bouw je af. Als je het als gezondheidsboost geeft, dan doe ik meestal een week of 3. Maar je kan het ook standaard geven, 2 of 3 keer in de week ofzo. Of desnoods iedere dag.
#1028343
Femke schreef: als je het gaf vanwege een klacht: dan ga je nog een paar dagen door nadat de klacht verdwenen is en dan bouw je af. Als je het als gezondheidsboost geeft, dan doe ik meestal een week of 3. Maar je kan het ook standaard geven, 2 of 3 keer in de week ofzo. Of desnoods iedere dag.
thnx
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door