Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#1022588
Is het verantwoord, om gedurende lange tijd, uitsluitend gevogelte producten te voeren?
Ik heb kip, eend ,parelhoen , struisvogel en kalkoen producten
Bot, vlees en orgaan.
Bindi doet het er nu goed op, ik heb lam, vis, ei, en de groente weggelaten. Lam ben ik zo goed als zeker van dat het problemen geeft bij haar.
Ik zie echt een verandering , lees verbetering, in haar krabgedrag, m.a.w., daar zitten stoffen bij die ze niet goed verdraagt. Verder durf ik nu ook geen yughurt , zelfs geen kefir of zo  te geven, 

Maar is dat wel nog verantwoord?
Omdat ik nu ook met Noxy de nodige kosten  heb, wil ik verder voor Bindi nu geen hulp hiervoor inroepen.
Pff, ben het nu een beetje zat
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1022623
nova schreef: Is het verantwoord, om gedurende lange tijd, uitsluitend gevogelte producten te voeren?
Ik heb kip, eend ,parelhoen , struisvogel en kalkoen producten
Bot, vlees en orgaan.
Bindi doet het er nu goed op, ik heb lam, vis, ei, en de groente weggelaten. Lam ben ik zo goed als zeker van dat het problemen geeft bij haar.
Ik zie echt een verandering , lees verbetering, in haar krabgedrag, m.a.w., daar zitten stoffen bij die ze niet goed verdraagt. Verder durf ik nu ook geen yughurt , zelfs geen kefir of zo  te geven, 

Maar is dat wel nog verantwoord?
Omdat ik nu ook met Noxy de nodige kosten  heb, wil ik verder voor Bindi nu geen hulp hiervoor inroepen.
Pff, ben het nu een beetje zat
Ikkuhh....zie weinig problemen. Yoghurt e.d. is zowieso geen moetje, dus daar zou ik me niet druk om maken. Vis, tja, jammer, misschien mettertijd weer eens proberen en anders een visolie erbij gebruiken. Wat betreft de vleessoorten vind ik het er prima uitzien en er zijn wel meer honden die geen groenten eten en die niet omvallen, dus dat is een kwestie van aanzien.
Gebruikersavatar
Door kira
#1022628
Ik denk niet dat het een "probleem" is. Er zijn zat honden met minder variatie denk ik zo. En groente eten meer honden niet. Vis ook niet. Dus ik zou het daar voorlopig lekker op blijven doen. Dus moet kunnen volgens mij.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door