Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danielle1980
#1022491
mijn hond heeft oorprobleem.
blijft zwart prut uit komen verschrikkelijk, het klont en is dramatisch. :'(
ze heeft al maanden verschillende cleaners gehad, uit dierenwinkel en van de da.
ook is t al x doorgespoten of hoe je dat noemt bij de da, maar nu 3 weken later weer hetzelfde.
vuurrood, helemaal dicht met zwarte troep, het is maar aan 1 kant.

iemand goed idee of tips, vanavond ga ik met hoge dosering groene leem beginnen, maar het doet echt erg pijn bij haar dus ik zoek echt goed spul.
Door roefus
#1022627
Prodier oordruppels?

Weet niet of dat afdoende is, hoor.
Maar ik ken verschillende mensen die ze voor hun hond gebruiken (zelfs preventief, éénmaal per week ofzo, of na het zwemmen).
Door Femke
#1022673
ik heb ook goede ervaring met groene leem bij oorklachten. De eerste keer dat ik het gebruikte (idd zelfde probleem als jij, steeds terugkerende problemen, zelfs gespoeld onder narcose maar niks hielp) heeft het wel lang geduurd voor het helemaal over was.

En nog heeft Loebas regelmatig een kuurtje nodig, anders begint hij zo weer te klapperen.
Door Lizzy
#1022853
Ik ging voor een combinatie Prodier oordruppels (en ik zou gelijk 3 flesjes bestellen en het lanngggggg volhouden) en groene leem.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1022937
Ontgiften, ontgiften en nog eens ontgiften. Van buitenaf kun je alles wat werkt gebruiken, maar de echte genezing moet van binnenuit komen. Met zalven en druppelen los je het nooit helemaal op.
Door danielle1980
#1022958
Hitam schreef: Ontgiften, ontgiften en nog eens ontgiften. Van buitenaf kun je alles wat werkt gebruiken, maar de echte genezing moet van binnenuit komen. Met zalven en druppelen los je het nooit helemaal op.
ok dus bij haar ook maar thee bij de groene leem?
en echinecea en probiotica ook maar dan?
Door danielle1980
#1022959
Lizzy schreef: Ik ging voor een combinatie Prodier oordruppels (en ik zou gelijk 3 flesjes bestellen en het lanngggggg volhouden) en groene leem.
ja ga even kijken of we dat ergens hier kunnen krijgen...
van wat is dat?
Door roefus
#1023016
danielle1980 schreef: ja ga even kijken of we dat ergens hier kunnen krijgen...
van wat is dat?
van VSM
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door