Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ilovegoldenretrievers
#1022668
Ik heb een vraagje een hond van een kennis van mij heeft twee plekken van haren die rood zijn, net ofdat het ontstoken is. De huid is goed. Zij voert ook natuurlijk, ze stelt een paar maaltjes samen, heb ik haar geleerd en ze geeft ook kvv een paar dagen. Het is een labrador met een blonde vacht echter lijken de haren op twee plekken, eentje bij de oren en eentje op de borst rood. Je ziet het vooral als de hond gezwommen heeft. Wie weet raad wat het is.

Ze heeft geen vlooien of luizen kunnen ontdekken, dus dat kan het volgens mij ook niet zijn. Dus ik vraag me af wat het kan zijn.
Door ilovegoldenretrievers
#1022678
Een gedeelte van de vacht is roze/rood. De rest heeft de normale kleur. Zijn kleine plekjes. Die op de borst is groter als bij het oor. Je ziet het vooral goed als ze uit het water komt.
Door ilovegoldenretrievers
#1023526
Ongeveer twee maanden. De hond krijgt al een tijdje kvv en ongeveer 2 maanden zelfsamengesteld met kvv. Het zijn geen grote plekken. Het jeukt ook niet, wat de eigenaar mij verteld heeft. Een klein plekje bij de oor en een iets grotere plek op de borst. De huid ziet er goed uit, maar de vacht lijkt dan wel roze/ rood.

De hond krijgt carnibest, enerique, rodi, diverse barf-produkten, zoals kippenkarkas en andere soorten bot, paardenvlees, runderspiervlees, lamsvlees, geitenvlees, diverse soorten orgaan en diverse soorten groente en ook wel eens fruit etc.
Laatst gewijzigd door ilovegoldenretrievers op vr 08 aug 2008, 02:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door senadance
#1023989
Mozes heeft dit af en toe op zijn flanken!!!
geen grote plekken maar na het zwemmen heel duidelijk te zien.Gek.....bij hem verdwijnen ze af en toe ook weer, ook bij hem is de huid verder goed
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door