Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1018486
Ik wil graag eens bij Clazing orgaantjes kopen ,maar als ik samen met mijn dochter inkoop dan heb ik uitgerekend bij aankoop van 5 kilo per soort dat het zeker 3  a 4 maanden in de vriezer ligt,is dat niet een beetje lang?

En anders eens met iemand uit mijn buurt met zijn drieën kopen.
het zou dan gaan om
niertjes,maagjes,levertjes,hartjes.
#1019025
marga1953 schreef: Ja daar zat ik ook over na te denken ,kan ik beter rundernieren bestellen . :)

Ik heb  nog nooit kippennieren gezien :)
Ikke wel, en ze zijn echt ieniemienie  ;) konijnennieren zet meer zoden aan de dijk. Of lamsnier, da's niet zo groot. Rundernier is wel groot en lang niet alle honden lusten het, het heeft een behoorlijk uitgesproken lucht.
#1019366
hier gaat lamsnier wel op, maar runderniet niet echt, ik vindt het persoonlijk beiden stinken, maar ik heb een neus die erg geurtjes oppikt, ik bewaar overginds organen wel 6 maanden(om de oorspronkelijke vraag te beantwoorden) , en dat is niet de reden waarom ze de nieren niet echt lusten, ook als het vers is hoeven ze het niet echt, ik mix het stiekum in andere dingen, dan gaat het wel op ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door