Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door lightning
#1015065
ik heb een vraagje ik geef kivo maar wil het afwisselen met duck. geeft dat diarree? of is die kans erg klein. kan iemand mij helpen?
Door flodder en dwarrel
#1015130
ik wissel verschillende soorten kvv: kivo-paling; bibimix; bibi lam/rijst en carnibest natuur met daarnaast barfhapjes als geit; haas; parelhoen; zalm; sardine en mijn hond die heel gevoelig was op z'n darmen heeft er geen last van. nou lust "meneer"geen duck en daar zitten best wel veel granen in......
Door lightning
#1015133
ja ik weet dat in duck dus veel meer granen in zit dan in kivo.... kunnen ze daarvan flink aan de diarree geraken dan? of hoeft het niet persee. kivo is daarin tegen erg vet vind ik
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1015150
[quote="lightning"]
ja ik weet dat in duck dus veel meer granen in zit dan in kivo.... kunnen ze daarvan flink aan de diarree geraken dan? of hoeft het niet persee. kivo is daarin tegen erg vet vind ik
[/quote]

Dat zal per hond verschillen, simpelweg een kwestie van uitproberen hoe jouw hond erop reageert. Ik denk dat hier geen hond aan de race zal gaan van die paar granen die in Duck zitten.
Door Wendy (boxer gek)
#1022403
Hier krijgt onze Fee eigenlijk best wel veel verschillende merken als Energique, CB, AVH Breda, Smuldier etc.
Maar moet er geen Duck geven, want dan gaat ze spugen :-\ Maar ze vind het wel lekker
Door lightning
#1022412
tot op heden gaat het hier goed met de duck alleen het vult minder moet er meer van geven... en het is net karton dus doe er wat water bij... lekker vind hij het wel
Door Elf
#1022540
Doodles krijgt verschillende soorten KVV, afgewisseld met Barf. Gaat heel goed. Alleen van Rodi krijgt hij diarree.....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door