Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Sonja
#1016247
Snowball heeft een oorontsteking. Het is alleen zijn linkeroor. Dat had hij vorig jaar ook al een keer. Ik had toen orydermylzalf gekregen waarna het binnen een week weer weg was, maar een paar maanden later was het weer terug. Weer gezalfd, weer weg. Een tijdje terug vond ik dat ene oor weer een beetje vies en heb het toen schoongemaakt met gewone oorreiniger. Is weer wekenlang goed gegaan, maar vanochtend was zijn linkeroor ineens weer ene zwarte prutbende. Da is met vakantie, dus naar een vervanger. Deze heeft nu het oor helemaal schoongespoeld, surolandruppels meegegeven en stronghold ivm oormijt. Omdat hij al tegen stribbelde als je naar zijn oor wees, heeft hij een roesje gekregen. Dus hij ligt nu nog helemaal slaperig voor pampus. Omdat hij toch onder zeil ging ze nog even zijn gebit controleren om te zien of dat er nog iets schoon gemaakt moest worden. Maar dat was niet nodig, dus kreeg ik de complimenten voor het perfect schone gebit. Toch maar even verteld wat hij at en dat vond ze interessant en ook logisch dat het gebit er zo lekker schoon op bleef.
Nu hopen dat die ontsteking weg blijft.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#1016374
Kruimel schreef: He jakkes, vervelend, zo;n steeds terugkerende ontsteking! Hopen dat deze aanpak u helpt.
Beterschap voor sneeuwballetje!
Sneeuwballetje????!!!!  ;D ;D ;D
Deze da heeft zich de hele tijd staan verbazen over het formaat van deze kat. Ze had nog nooit zo´n grote gezien.
Hij is in ieder geval al weer lekker bij zijn positieven.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#1016537
Hitam schreef: Ik zou ook een drainagekuur doen. Dan pak je het probleem ook van binnenuit aan.
Dat is wel een goed idee. Met drainagecompositum o.i.d.?
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door