Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#1012851
Vienna heeft sinds een maand een vreemd bultje tussen haar tenen, wat in sneltreinvaart groeit. Tannetje heeft er al naar gekeken, en geconstateerd dat dit niet goed gaat, en ze wil het vandaag onder plaatselijke verdoving weghalen. Ik (we) durven het niet aan om het onder algehele narcose te doen. Het is aan haar zelfde voorpoot waar ze sinds 3 jaar een mega tumor heeft op haar schouderblad, waar ze 2 jaar geleden al aan geopereerd is. Maar wat ook weer 2 keer zo snel is teruggekomen.
Ik vind het best wel eng, en hoop dat alles goed gaat.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1012933
we zijn net terug, en ze heeft het geweldig gedaan (Tannetje ook ;)). De spuit voor de plaatselijke verdoving trok ze even terug, maar voor de rest heeft ze geen kik gegeven. Tannetje heeft het mooi weggesneden en gehecht. Nu loopt ze met een schoentje aan en hoop ik dat het snel en goed geneest.
Tannetje nogmaals bedankt, ook namens mijn oude taart :)
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1012938
Danny schreef: Oh fijn dat het goed gegaan is, nu dus hopen op een mooie genezing.
Laat je het bultje onderzoeken?
nee, heb wel even in dilemma gestaan. Maar je moet je afvragen of dit nog zin heeft. Het is natuurlijk een hond met de nodige (gedrags) problemen, en die mega tumor op haar schouder zit er ook nog. Dit bultje was er zo in 1 keer, en wilde ik eigenlijk ook niets mee doen, maar het begon zo hard te groeien. Tja en als er weer iets terugkomt.........zie we dan wel weer.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1012940
Het zag er netjes afgekapseld uit.
Ik heb ook gezegd: wat zou je anders doen als het kwaadaardig blijkt? Je gaat je alleen maar meer zorgen maken en verder kun je er niet zoveel aan doen.  De tumor bij haar schouder is niet te verwijderen, dus daar blijf je altijd mee zitten.

Trouwens, Monique, ik vind je pleegmoeder erg lief en doortastend!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door