Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#1010336
Kai is dus laatst geopereerd, om precies te zijn vorige week woensdag en het ziet er wel goed uit, maar er zit aan de onderkant een verdikking, ongeveer zo groot als 2 rijstekorrels, kan dit kwaad? Moet ik gewoon afwachten of er even naar laten kijken voor ik op vakantie ga?
Door Laura2004
#1010356
Ik heb het even bekijken en er aan gevoeld (niet aan de wond maar aan de zijkant van het bultje), het is hard en de wond is een beetje vochtig, maar verder ziet het er niet ontstoken uit, kan het dat het dik is door littekenweefsel?
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1010375
Ja dat kan ook heel goed, meestal trekt dat na verloop van tijd ook weer enigszins weg. Maar als je het niet vertrouwd zou ik de DA er even naar laten kijken.
Door Laura2004
#1010492
Lizzy schreef: Volgens mij is dat vrij normaal hoor, bij hechtingen, dat er wat verdikkingkjes enzo zitten. Fijn dat alles goed is gegaan!
Ok, het ziet er ook niet echt zorgwekkend uit, maar ik wilde het even zeker weten.
Door Lizzy
#1010495
Laura2004 schreef: Ok, het ziet er ook niet echt zorgwekkend uit, maar ik wilde het even zeker weten.
Ik weet niet hoe het eruit ziet natuurlijk, maar bij Brutus heb ik wel eens gehad dat het leek of zijn vel opgeknoopt was waardoor er een soort grote erwt ontstond. Ook dat ging vanzelf weer weg.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1010500
Het kan van alles zijn. Granulatieweefsel (dan is het aan het genezen), irritatie bij een hechtdraad, iets ophoping van wondvocht. Als het zo groot als rijstekorrels is, lijkt het me klein. Zou het nog even aankijken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door