Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#1009645
Als een hond allergisch is gebleken voor bijv geit, betekent dat dan dat de hond het vlees en ook bijv de melk etc ook niet verdragen kan?
gr.
Door 202Spots
#1009657
nova schreef: Als een hond allergisch is gebleken voor bijv geit, betekent dat dan dat de hond het vlees en ook bijv de melk etc ook niet verdragen kan?
Wanneer de hond allergies is voor geit, dan neem ik aan dat de hond allergies is voor 't vlees.. :-\
Geen idee of ie dan ook allergies zal zijn voor de melk, maar waarom zou je de geiten melk gaan geven dan?
Door geer
#1009658
Volgens mij is hij dan allergisch voor het eiwit van de geit. En dat zit ook in melk. Denk ik hoor...
Gebruikersavatar
Door nova
#1009694
202 Spots schreef: Wanneer de hond allergies is voor geit, dan neem ik aan dat de hond allergies is voor 't vlees.. :-\
Geen idee of ie dan ook allergies zal zijn voor de melk, maar waarom zou je de geiten melk gaan geven dan?
Nahh, ik ben me gewoon dat de hele tijd aan t afvragen.  En wat de geitenmelk aangaat, die geef ik niet , wel geitenyoghurt  ;)
Gr.
Door pallas
#1009719
Didot kan niet tegen rund, lam en geit.
Hij kan (dus) ook niet tegen runderpens, lamspens, lamshart enz.
Alles keurig in het eliminatie dieet uitgeprobeerd.

Hij kan ook niet tegen kip, maar de laatste keer ging een eitje wel goed, dus er is nog hoop :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door