Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door violav
#953452
De eerste haaks rolletjes die ik 2 maanden geleden had bevielen me erg goed. Geit en kip had ik toen. Kip geef ik ook als ik af en toe een barf maaltijd geef dus die niet meer genomen. Nu heb ik geit, lam, rund en paard in huis en ben toch iets minder tevreden. Pepper eet het met tegenzin en ik vind het stinken. Hoewel pens ofzo ook niet echt fris ruikt, maar ik bedoel dus dat het niet naar vlees of pens ruikt. Ik ruik denk ik de groente, het is een soort zure lucht. Vind ook dat ik vrij veel groente zie zitten.
Door *wendy*
#955816
Ken een paar mensen die het met mij geprobeerd hebben samen met het proberen van Bibi.
1tje wil dus absoluut geen Bibi meer, maar alleen HB (zij heeft de rund en de kip geprobeerd).
1tje hoeft dus geen HB meer en wil Bibi blijven geven (zij heeft van HB de konijn, het paard en de lam/kip geprobeerd en haar hond moet het niet).
1tje wil geen Bibi vanwege de te harde ontlasting van zijn honden.
Mijn honden vinden tot nu toe beiden lekker, alleen de zalm van HB moeten ze niet (maar ik had ook niet anders verwacht).
Door Mariska bv Boris
#955904
[quote="pippy"]1tje hoeft dus geen HB meer en wil Bibi blijven geven (zij heeft van HB de konijn, het paard en de lam/kip geprobeerd en haar hond moet het niet).[/quote]

Ligt dat niet aan de smaken die ze heeft gegeven? Het schijnt dat veel honden konijn en paard niet lusten omdat het een nogal sterke smaak heeft. Boris lust konijn ook niet. Paard heb ik nog niet geprobeerd, maar ook dat schijnt een sterke smaak te hebben en wordt niet door alle honden gewaardeerd. En Boris stond bij zijn eerste maaltje Haaksbarf (rund) ook heel raar te kijken. Beetje snuffelen, hapje nemen, weer een beetje snuffelen, uiteindelijk is het opgegaan, maar hij moest er echt wel even aan wennen.
Door *wendy*
#955984
Dat die hond geen konijn en paard lust hadden we verwacht. Wat dat betreft is je opmerking terecht.
Maar hij lust ook de lam/kip niet.  ;)
Door Breezer
#978210
Vorig jaar heb ik een paar rolletjes op proef gehad en Breezer wilde de zalm variant dus echt niet eten. De andere smaken, lam en kip gingen wel maar niet echt enthousiast.
Na dat ik hier had gelezen dat er een overname is geweest, heb ik weer wat rolletjes gekregen. Ik heb nu de zalm, lam/kip, lam, geit en kip. En ik moet zeggen het ziet er een stuk beter uit, ruikt niet zuur maar zelfs lekker.
En Breezer staat bijna te gillen in de keuken als ik de bak uit de koelkast haal. Breezer is geen visfreak, maar de zalm vindt ie heerlijk!
En gisteren met de kip versie stond meneer echt te jammeren en rondjes te draaien achter me omdat ik niet opschoot.
Nee ik vindt het een grote vooruitgang. Nu alleen de prijs nog, Carnibest is duurder geworden, maar dit kan er ook wat van.
Wat ontlasting betreft ben ik helemaal tevreden. Breezer had de laatste tijd nogal veel en wat slappe ontlasting van de Carnibest, en nu met Haaks zijn het 2x per dag een paar keutels.
Ik ga het zeker vaker bestellen in ieder geval!
Door *wendy*
#978605
Vandaag voor het eerst de Paardvariant aan de hond gegeven.
Dit is de eerste variant waar de hond voor gaat staan springen en waarover ik echt heel enthousiast ben.  :D
De eerste variant die ik ook niet vond ruiken (van de varianten die ik geprobeerd heb).
Afgelopen zondag heb ik Dirk gesproken en denk dat het in de toekomst zeker nog verbeterd gaat worden. Ik heb ook uitleg gekregen waarom de zalm zo soppig is.

Wat ik top vind aan Dirk en Ragna is dat ze ook luisteren naar tips, advies, maar ook de negatieve dingen goed bekijken.
Een voormalige klant van mij heeft op mijn forum over de kattenvarianten zijn visie gegeven - zeer uitgebreidt - en ook daar is naar gekeken.
Door Cindy de Wolf
#978639
Na vorig jaar de hondenvarianten geprobeerd te hebben en dat 300% niet beviel stond ik er toch wat huiverig tegenover. Ik heb nu voor de kat besteld en ik moet zeggen het is 400% verbeterd. Ik heb nu 2 smaken geprobeerd en ze eten het met smaak. Mss dat ik dan de volgende keer ook weer wat varianten voor de hond meebestel. Eens kijken hoe  het daarmee staat. ;) Ragna en Dirk hebben zeker diverse dingen zeer goed opgepakt waarvoor mijn complimenten.
Door Joseline
#1009603
Ik heb laatst van iedere smaakvariant een rol gehaald.
Gewoon als afwisseling op de carnibest, pens en vis die ik mijn hond zo altijd geef.
En ze vond het heerlijk! Er is niet een smaak die ze ook maar met een beetje tegenzin heeft opgegeten.
Als het op temperatuur staat te komen op het aanrecht is ze niet meer uit de keuken te slaan  ;D
Door Rossi
#1049587
Rossi vind Haaksbarf super lekker!
Vooral de Kip en de Lam versie.

Ik vind de kip versie zelfs lekker ruiken ook ...  ;D
Door dinnee
#1049882
Mijn fretje krijgt ook HB. De fret variant en de kat variant waar konijn in zit.

Ik moet zeggen, het bevalt me erg goed! De 'oude' versie heb ik nooit gehad want hij krijgt het pas een paar maanden. Ik vind het er erg mooi uit zien en het ruikt ook lekker.

Hiervoor kreeg hij namelijk van die burgers, maar dat vond ik echt smerig. Ze stonken en zagen er grijs uit. HB is altijd mooi roze, met herkenbare stukjes er in. (vind ik erg belangrijk, zo weet ik wat er in zit!)
Door Boefies
#1051419
Is iemand bekent met de Zalm versie?

Graag zou ik hem willen proberen, maar ik durf niet.... :-\ Ik kan zelf namelijk niet tegen vis lucht, dus ben benieuwd hoe erg die ruikt/stinkt....

Hoe is jullie ervaring?
Door Rossi
#1051538
[quote="Jet en Babs"]
Is iemand bekent met de Zalm versie?

Graag zou ik hem willen proberen, maar ik durf niet.... :-\ Ik kan zelf namelijk niet tegen vis lucht, dus ben benieuwd hoe erg die ruikt/stinkt....

Hoe is jullie ervaring?
[/quote]

Rossi lustte hem niet  ???
Door Salty
#1051543
[quote="Jet en Babs"]
Is iemand bekent met de Zalm versie?

Graag zou ik hem willen proberen, maar ik durf niet.... :-\ Ik kan zelf namelijk niet tegen vis lucht, dus ben benieuwd hoe erg die ruikt/stinkt....

Hoe is jullie ervaring?
[/quote]

Hier vinden ze het heerlijk.Lekker ruikt het niet,maar wat je ruikt is gewone vislucht.
Door M.P
#1053713
er is maar één soort die mijn cockertjes niet zo graag hebben en dat is het konijntje, dat duurt iets langer, maar ze krijgen het toch, ik meng er dan de rund eronder...

groetjes geert
Door Antonia
#1057070
Ik graag een keer wat HB varianten proberen voor mijn katten. Heeft iemand een idee waar er in Groningen een verkooppunt zit?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door