Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Janne
#1009000
Hey, ik was op een show in Zweden en daar heb ik gedroogde lever, en hart gekocht mijn hond vind het super als belong, maar ben eigenlijk vergeten te vragen hoe lang je dat kunt bewaren...(lag daar gewoon op een marktkraam in grote bakken zodat je kon scheppen zoveel als je wilt) maar mijn grootste vraag of jullie weten waar je deze soort dingen ook kunt kopen / bestellen in nederland?
Door Suzanne
#1009114
Zelf maken!!!
Da's echt zo gaaf om te doen.....

Kleine aanvulling wel... ik heb inimienie gehaktballetjes gemaakt; ter grootte van een nagel... want ja.. het is 'slechts' beloning, bijv. bij trainen...
Enig idee hoeveel kleine inimienie balletjes er gaan uit 250 gram???? ;-)
Je wordt DAAR dus een tikkie gek van, omdat het (voor mijn honden) zo heel klein moet... heb je een grotere tot heel grote hond hoeft het niet zo heel klein en wordt je dus minder gek ;-)

Zo ook met de gedroogde kip... je bent ff bezig... maar dan heb je ook wat!  (Voor mij de extra 'handicap' dat het zo heel klein moet!)

Suzanne
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#1009152
In gekochte vorm ken ik het niet in Nederland op shows. Maar het is wel te drogen in de oven of speciale droogmachine.
Gebruikersavatar
Door Dian
#1009166
dat blijft heel lang goed. Dat spul is echt kurk en kurk droog. Als ik zie hoelang zelfgedroogd vlees goed blijft en dat is lang niet zo droog als hetgeen uit de winkel komt. En zelfs een beetje groenig lust Rakker het nog :-X
Door Fido
#1009187
[quote="Janne"]
Hey, ik was op een show in Zweden en daar heb ik gedroogde lever, en hart gekocht mijn hond vind het super als belong, maar ben eigenlijk vergeten te vragen hoe lang je dat kunt bewaren...(lag daar gewoon op een marktkraam in grote bakken zodat je kon scheppen zoveel als je wilt) maar mijn grootste vraag of jullie weten waar je deze soort dingen ook kunt kopen / bestellen in nederland?

[/quote]

Dat is te krijgen in Nederland!
Door Nynke
#1009456
Hoi Janne, ik droog mijn beloninkjes ook zelf, voornamelijk kipfilet. Als je het eens wil proberen, kun je me een pb-tje sturen  :) ;)
Door Janne
#1009702
Nou ik vandaag ook een lading zelf gedaan maar mijn man vind het zo stinken hihi.....en ik vind het eerlijk gezegd heel veel werk in de oven.....vandaar dat ik dan liever bestel hihi.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door