Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door marty&Joy
#1008593
Ik wilde vandaag gaan beginnen met vers vlees (energique), maar na een paar minuten
kwam de hele boel er weer uit. Ik had maar 15 gram gegeven (met kokend water vergoten).
Verdraagt mijn hond dit niet of is dit misschien normaal?
Door marty&Joy
#1008619
Ik heb een cavalier king charles spaniel van 4 maanden oud. Ik heb trouwens energique 4 gegeven, zonder
brokken erdoor. Is het beter om er brokjes door te doen? Ik heb net 10 gram gegeven, het water goed afgegoten
en tot nu toe blijft het erin. Ze is alweer druk aan het spelen. Maar ik juich nog niet te hard....
Door Nynke
#1008637
niet mengen met brokjes !!!!  Energique nr. 4 is hardstikke goed, overgieten met kokend water is goed om haar te laten wennen, maar fat moet je maar heel kort doen en wel met een paar daagjes afbouwen.  Succes !!!!
Door Eucje
#1008639
hoi....

Laat die brokken maar achterwege....misschien is het wel puur toeval dat dit nu is gebeurt...
Misschien heeft ze zich wel de hele middag lopen opwinden door die lekkere geur uit het bakje....
Ff afwachten en dan straks weer iets geven...omdat je maar 15 gram gegeven heeft kan je daar straks ook weer een reaktie van een lege maag op krijgen....

Eucje
Door Barbara78
#1008850
Een enkele keer gooit Vinnie ook alles er weer uit na de maaltijd. Ik heb de indruk dat hij dan het eten echt te snel naar binnen heeft geschrokt en zijn maag daartegen in opstand komt... Hij eet het vervolgens ook altijd lekker (jak!!) nog een keer op...  ;D

Misschien dat er zoiets ook bij jou aan de hand was?

Ik zou me er niet te druk om maken. Gewoon nog even rustig aankijken.

Wat heeft zij eigenlijk verder gehad, behalve die 15 grammetjes...
#1008964
[quote="vanaalst"]
15 gr???
da's wel heel erg weinig..
wat voor hondje is het en had je het toevallig gemengd met br*kken?
[/quote]
bedoel ook helemaal niet dat je moet mengen met brokken hoor!!!!!!
Vroeg het alleen om dat als je dat zou doen, om het zeer afteraden!!!!!!!
Niet teveel water erover heen, zou eigelijk gewoon zonder te overgieten het geven.
Vindt die 15 gr wel erg weinig hoor, enne je zegt dat ze lekker aan 't spelen is, doet ze dat ook als ze net heeft gegeten?
Want dan zou ik proberen haar rustig te houden zo net na het eten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door