Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#1007521
Ben nu echt ongerust, en dat ben ik niet zo heel snel. Ik mis een stuk kallfsleverworst, Nu is dat geen ramp dat het weg is, maar ik ben er zo goed als zeker van dat Bindi dit gejat heeft. Moet gisteren zijn gebeurd, maar het is me nu pas opgevallen.  Die smeerworst was verpakt in een  stevig omhulsel echt wel dikker dan een gewone plastic zak of zo. Het was stevig kunsstof, vormvast  Ze heeft vanmorgen haar hele maaltijd eruit gegooid, natuurlijk ook gebeurd toen ik er niet bij was.  Maar aangezien er resten lagen op haar slaapplek, kan het bijna niet anders dan dat Bindi het is geweest.  Vanmorgen heb ik natuurlijk niet gelet op haar poeperij, ik was me van niets bewust
Wat zijn de exacte signalen van een verstopping?  heb het (gelukkig) nog nooit gehad hier.
Kan ik wat doen?  Peperkoek durf ik niet te geven, dan krabt ze zich wekenlang wild :( :-\ :(

Dit vind ik maar niks, bah bah
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1007554
Peperkoek heeft alleen zin vlak na inname, dus dat zou al geen nut meer gehad hebben. Als het echt dik plastic is zou ik er toch een bezoekje aan de DA aan wagen.... dat kan weleens vast gaan lopen. Denk ook niet dat het er vanochtend al uit zou zijn gekomen. Bel in ieder geval even met je DA, kijken wat die zegt.
Sterkte ermee :-*.

Oja, tekenen van verstopping zijn: braken.
Gebruikersavatar
Door nova
#1007575
Nitus schreef: Peperkoek heeft alleen zin vlak na inname, dus dat zou al geen nut meer gehad hebben. Als het echt dik plastic is zou ik er toch een bezoekje aan de DA aan wagen.... dat kan weleens vast gaan lopen. Denk ook niet dat het er vanochtend al uit zou zijn gekomen. Bel in ieder geval even met je DA, kijken wat die zegt.
Sterkte ermee :-*.

Oja, tekenen van verstopping zijn: braken.
Inmiddels heeft Bindi weer overgegeven, en ik heb geanalyseerd: Geen leverworst verpakking.
Ik kon wel een kipperhartje onderscheiden,  dat heeft ze vanmorgen gegeten, en dat was niet verteerd :puke: :puke: Ja, en de vis, ieksssss..Er is nog speekuur  straks, anders ga ik wel even met haar
Gebruikersavatar
Door nova
#1007658
*Natasja* schreef: Hoe laat kun je terecht bij de DA? Ik zou niet te lang wachten, anders even bellen.
Ik heb al gebeld, maar ze gaf zelf aan om af te wachten, omdat het vaak eruitkomt met overgeven. Bindi braakt waterachtig, dun slijm, wat bruin van kleur
. Spreekuur is van vanavond nog half 6 tot 7
Door Sylvi@
#1007663
Bij een hond die blijft overgeven (dus het lichaam wil het eruit werken, maar het lukt dus niet, anders was het er al uit geweest) die zou ik nu in de auto zetten en naar de praktijk rijden, dan blijf ik niet nog een uur of 2 uur wachten :-\
Door *Natasja*
#1007665
nova schreef: Ik heb al gebeld, maar ze gaf zelf aan om af te wachten, omdat het vaak eruitkomt met overgeven. Bindi braakt waterachtig, dun slijm, wat bruin van kleur
. Spreekuur is van vanavond nog half 6 tot 7
Nou, als ze al vanaf vanochtend aan het overgeven is, was het er echt al wel uitgekomen in dat geval. Ik zou maar even terugbellen en zeggen dat je er nu aankomt.
Door tieneke
#1007672
Als ze gisteren de worst en verpakking heeft opgegeten en vanmorgen al kotste en nu konstant blijft overgeven zou ik haar meteen in de auto zetten en richting Da gaan  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door