Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1006053
hallo allemaal, dank voor jullie lieve reacties van vorige week... tot mijn intense verdriet is Benji gisteren ingeslapen, spontaan. Ze zou vandaag geopereerd worden, maar was zo verzwakt door ruim een week niet eten.....ze was zo afhankelijk, had een fikse verkoudheid (ik moest dr neus met zout water oplossing spoelen, de groene klodders hingen eruit...), en heb haar nog pretnison en atibiotica ingespoten... .  ze had een redelijk dikke buik, de uitslag van de punctie na de echo was zaterdag terug, er waren geen kwaadaardige cellen waargenomen, dus ik denk dat het een goedaardige tumor was, die op de organen drukte, waardoor ze niet meer wilde eten. Maar de operatie had ze denk ik niet overleefd. ze heeft haar eigen pad gekozen, zoals een echte (eigenwijze) Westhighland White Terriër betaamt. Ze ligt nu nog beneden, ik ga dr zo naar het dierencrematorium brengen. En dan met dr wandelen, (symbolisch) en haar daar "vrijlaten". Wat laat zon kleintje een enorme leegte achterin huis! en in mijn hart !!!!! Wat zal ik haar vreselijk gaan missen... Benji, dank voor een geweldige 14 jaar en 10 maanden, je was mijn alles, en zal dat altijd blijven. julie allen dank voor jullie steun. knuffel je hondje namens mij en zorg goed voor ze? Ik zou het nog zo graag doen met Benji!...XXX Tom
#1006190
Ze heeft kennelijk zelf besloten dat het zo genoeg was.
Maar het zal voor jou een hele schok zijn om haar nu te moeten missen. :'(
Heel veel sterkte de komende tijd  :-*, uit ervaring weet ik dat ze op zo'n leeftijd gewoon bij je leven horen, en je je niet voor kunt stellen om zonder haar verder te gaan. De leegte is dan zo groot....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door