Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1006048
Nou ben ik even in paniek, Jake heeft een steentje doorgeslikt. Hij lag in zijn mandje en ik hoorde dat hij op iets aan het kauwen was. Ik sta op om het hem af te pakken, hij ligt op zijn rug, wil zich omdraaien en weg is het steentje. Mandje op de kop gehouden, omgeving afgezocht, maar geen steentje.
Proberen de dierenarts te bereiken, begint die ukkel pas om 9 uur.
Moet ik nou iets geven? Of gewoon afwachten of het er aan de andere kant weer uitkomt?
Laatst gewijzigd door Jeannette b op di 15 jul 2008, 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#1006054
Nou, volgens mij poept hij dat wel uit. Ik zou niks doen en hem in de gaten houden. Maar, bel gerust even met je DA om te checken want ik ben geen DA natuurlijk!
#1006079
Nou, even gebeld dus, moest gelijk maar komen. Jake is dus even flink misselijk gemaakt, en ja hoor, daar is het steentje. Een ruw steentje van ongeveer 2 cm x 2 cm.
Wil die grapjas ondanks al zijn misselijkheid het eten gelijk weer naar binnen schrokken  :o
Dus ik weet wat me nu te wachten staat, de laatste dag van mijn vakantie: steentjes opruimen. Ik ben zó blij dat ik het leeuwedeel van de tuin met een hek heb afgesloten...
#1006254
Kuszco schreef: Tja,it's a labrador I presume?
Heb ook twee van die afvalbakken.
Is niks veilig voor.
Gelukkig loopt het meestal met een sisser af.
Groetjes Liliane,Zita en Lotje.
Ja, inderdaad. Maar ik schrok me vanmorgen toch wel even het apezuur hoor. Ik ben blij dat ik het gezien had, want structuur van het steentje was dusdanig ruw, dat de kans dat het was blijven steken in het darmkanaal, redelijk groot was geweest.
Vijf minuten na dat we terug waren van de da, had meneer al weer de gekke vijf minuten...
Onverwoestbare vrolijkheid..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door