Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door voske
#1005595
misschien een gekke vraag, maar hoe klein moet de groentemix worden? moet het een papje worden of mag het ook geraspt zijn. Kan hier in het kleine dropje geen echte apperaat kopen die heel fijn maalt? hoe doen jullie dat.

ingeborg
Door brie
#1005598
ik denk: hoe fijner hoe beter  :)
Enne, je komt toch hopelijk wel eens wat verder dan je eigen dorp? Of je bestelt een staafmixer of keukenmachine via internet, komen ze het apparaat nog bezorgen ook  ;)
Door cathrien
#1005600
Ingenborg bij mijn gaan de groentes door de blender die kun je kopen bij Blokker, Marskramer, Nova Lux enz. en het is een moesje.
Door voske
#1005608
ik had een blender gekocht maar ik stopte een wortel in en na 2 minuten was er nog niks gesneden.

ingeborg
Door 202Spots
#1005633
voske schreef: ik had een blender gekocht maar ik stopte een wortel in en na 2 minuten was er nog niks gesneden.

ingeborg
Had je 'm niet aan gezet ??? :D

Okay, snijd de wortel in kleinere stukken en doe als 't moet 'n bodem water in de blender,
en dan moet 't lukken.
Of begin met 'n komkommmer (OOK eerst in stukken snijden)wat veel water bevat en doe er dan de andere groentes bij.
Door voske
#1005769
ja ik had wel de stekker in gedaan. Het is gelukt. De groentemix voor de eerste week is klaar. Ben gauw toch maar even naar een doetinchem geweest en een keukenmachine gehaald. :mbounce:

ingeborg
Gebruikersavatar
Door nova
#1006016
voske schreef: ja ik had wel de stekker in gedaan. Het is gelukt. De groentemix voor de eerste week is klaar. Ben gauw toch maar even naar een doetinchem geweest en een keukenmachine gehaald. :mbounce:

ingeborg
Ik doe het ook met een keukenmachine, en het is zo fijn/grof als een grove korrel.
Gr
Door cathrien
#1006038
voske schreef: ja ik had wel de stekker in gedaan. Het is gelukt. De groentemix voor de eerste week is klaar. Ben gauw toch maar even naar een doetinchem geweest en een keukenmachine gehaald. :mbounce:

ingeborg

Super toch ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door