Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sandrra
#1004514
Nou de meiden zijn weer opgeknapt. Mazoe was duidelijk misselijk want die kwijlde alsof er een kraan stond te druppen, maar gaf niet over.

Ze hebben ieder op een bank gelegen met een dekentje en ik ben bij Khami op de bank gekropen ( beetje chronisch slaap te kort en ik wilde bij haar zijn)

Ze was echt goed misselijk/ziek, raar hoor om je stuiterballetje zo rustig te zien. Ik heb steeds haar tandvlees gecheckt en die werd al snel weer mooi roze en ook haar koude snuit warmde weer op.

Toen ik haar op een gegeven moment van de bank af riep kwam ze weer als haar vrolijke eigen ikje op me af ook Mazoe kwijlt niet meer.
Ik weet zeker dat ze al enorm opgeknapt zijn want er zijn alweer heel veel pogingen ondernomen om ons avondeten te jatten….En wat was ik daar deze keer blij om hahaha

Ik heb ze beide wat okugest gegeven en geen eten. ( verklaart waarom ze nu beide zowat op mijn schoot kruipen  :D )

De scaliborband blijft voorlopig even af en de banden waren nog heel, heb dat meteen nagekeken…
Dus zoals t eruit ziet kunnen we morgenavond lekker met ze op vakantie…
Door Femke
#1004592
nou, een heel fijne vakantie gewenst!!! En de volgende keer gewoon een paar weken voor de vakantie alvast enten en dergelijke, dan is het tenminste niet meer zo spannend of je wel of niet kan gaan  ;) ;D ;D ;D
Door sandrra
#1004606
:D ja of gewoon niet enten...  Het wkam omdat ik t zo ontzettend druk had en aan t twijfelen was moet ik t nu wel of niet doen.
Ik heb voor wel gekozen omdat we naar Kroatië gaan...dus moest t weer op t laatse moment ...STOM :wall: :doh:

Volgens jaar gaan we titteren en hopelijk hoeven ze dan niet geent te worden.
Door Femke
#1004614
SandRRa schreef: :D ja of gewoon niet enten...  Het wkam omdat ik t zo ontzettend druk had en aan t twijfelen was moet ik t nu wel of niet doen.
Ik heb voor wel gekozen omdat we naar Kroatië gaan...dus moest t weer op t laatse moment ...STOM :wall: :doh:

Volgens jaar gaan we titteren en hopelijk hoeven ze dan niet geent te worden.

da's nog beter nieuws  :D :D

(voor de meeste buitenlanden heb je alleen rabiës nodig, en daar ben je nu voor 3 jaar vanaf als het goed is  ;))
Door sandrra
#1004616
Ja volgend jaar mogen ze een nieuw rabiës dan zijn de 3 jaar alweer voorbij... :(

Pfff voel me best schuldig dat t toch heb laten doen...
Maar goed t belangrijkste is dat de meiden opknappen/opgeknapt zijn zodat we lekker van onze vakantie kunnen gaan genieten.
Door Femke
#1004704
SandRRa schreef: Ja volgend jaar mogen ze een nieuw rabiës dan zijn de 3 jaar alweer voorbij... :(

Pfff voel me best schuldig dat t toch heb laten doen...
Maar goed t belangrijkste is dat de meiden opknappen/opgeknapt zijn zodat we lekker van onze vakantie kunnen gaan genieten.
da's het belangrijkste  :-* ik wens je een goede vakantie!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door