Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
#1004655
Mijn zus je had 'n pot spiersupport mee genomen om aan Tor te geven, ik wist niet hoeveel de dosering was, en zoals het op de pot staat moet ik 1 doseer lepel per dag geven...
De pot heeft 250 gram erin,dus als ik elke dag 1 lepel geef,dan is 't genoeg voor 25 dagen????
Klop dat zo'n beetje?
Als ik dat had geweten dan had ik beter 'n paar potten van 'n kilo kunnen bestellen denk ik?
Maar ik kan nu dan in ieder geval eerst kijkem of 't gaat helpen. :-\
Wilde alleen even aan jullie vragen hoelang je met de pot doet...
Door conleeuw
#1004658
een maatschep is voor honden 10 gram...

Honden > 25 kilo: 1 maatschep per dag. (1 maatschep is 10 gram)
Honden 10 tot 25 kilo: ½ maatschep per dag.
Honden en katten < 10 kilo: ¼ maatschep per dag.
Tenzij arts of therapeut anders voorschrijft.

dus lijk het mij inderdaad maar genoeg voor zo'n 25 dagen :-\ schiet inderdaad niet verschrikkelijk ver op maaruh, is jou hond meer dan 25 kilo??? anders is het maar een halve maatschep, dan heb je voor 50 dagen, dat voelt toch al beter... niet? ;)
Door Lizzy
#1004667
Ja nee, dit klopt hoor Dory! Daarom bestel ik ook grote potten Spier Support, van 600 gram. Voor paarden. Maar de inhoud is hetzelfde. Ik zit er zelfs over te denken om hierna de 1,8 kg verpakking te gaan bestellen want Brutus kan echt niet zonder een flinke schep van dit spul. Elke dag. Alleen is 200 euro ineens wel een rib uit mijn lijf :o
Door Femke
#1004702
[quote="Lizzy"]
Ja nee, dit klopt hoor Dory! Daarom bestel ik ook grote potten Spier Support, van 600 gram. Voor paarden. Maar de inhoud is hetzelfde. Ik zit er zelfs over te denken om hierna de 1,8 kg verpakking te gaan bestellen want Brutus kan echt niet zonder een flinke schep van dit spul. Elke dag. Alleen is 200 euro ineens wel een rib uit mijn lijf :o


[/quote]

Grappig, ik had het er gisteren met Paul over. Die gaf de honden eten en Sunday voor het eerst de spier support erdoor. Hij schrok van de enorme maatschep die erin zat, en zei: da's een duur schepje, iedere dag. Toen zei ik ook dat je grootverpakkingen voor paarden kan kopen, maar dat is dan weer een hele rib uit je lijf.

Overigens doet Sunday het er wel super goed op (ik combineer met Trias Omega), ik zal straks zijn topic over spierverlies even updaten.

Sterkte met Torretje Dory. Ik hoop dat het hem helpt  :-* :-*
Door coby.p
#1004703
mijn newfoundlander duchesse krijgt idd, 1 schep per dag
doe dus idd maar 25 dagen met een pot
is dus niet goedkoop, nee
maar het werkt bij haar wel zo goed, dat ik, na deze
pot, (de 2e) er al mee kan stoppen
ze heeft het niet blijvend nodig
het is het geld zeker, dubbel en dwars waard geweest

coby
Gebruikersavatar
Door kira
#1005160
Wij hadden een klein potje en bestelde toen nieuwe, niet echt oplet wat we zeiden aan de telefoon, kwam een mega emmer binnen, een dubbele rib uit ons lijf maar we kunnen nu volgens mij wel een dik jaar vooruit. Ik hoop dat het werkt, de kniespier van onze logé moet heel veel sterker worden en dit moet daarbij helpen.
Door 202Spots
#1009186
conleeuw schreef: een maatschep is voor honden 10 gram...

Honden > 25 kilo: 1 maatschep per dag. (1 maatschep is 10 gram)
Honden 10 tot 25 kilo: ½ maatschep per dag.
Honden en katten < 10 kilo: ¼ maatschep per dag.
Tenzij arts of therapeut anders voorschrijft.
dus lijk het mij inderdaad maar genoeg voor zo'n 25 dagen :-\ schiet inderdaad niet verschrikkelijk ver op maaruh, is jou hond meer dan 25 kilo??? anders is het maar een halve maatschep, dan heb je voor 50 dagen, dat voelt toch al beter... niet? ;)
Sorry..beetje druk geweest hier...Con, op mijn blauwe maatschep staat 15 ml....
Tor weegt 57-58 Lbs. omgerekend  tussen de 25-26 kilo,dus net op de rand van de dosering gewicht denk ik. :-\
Ik geef nu min of meer 'n halve schep per maaltijd..
maar ik kan misschien idd  nog iets minder geven dan totaal 1 schep per dag  :-\
2 x zo lang met pot doen is wel leuker natuurlijk ;)
Ja nee, dit klopt hoor Dory! Daarom bestel ik ook grote potten Spier Support, van 600 gram. Voor paarden. Maar de inhoud is hetzelfde. Ik zit er zelfs over te denken om hierna de 1,8 kg verpakking te gaan bestellen want Brutus kan echt niet zonder een flinke schep van dit spul. Elke dag. Alleen is 200 euro ineens wel een rib uit mijn li
Ik zag nergens meer dan 1 kg pot.. :-\
Wij hadden een klein potje en bestelde toen nieuwe, niet echt oplet wat we zeiden aan de telefoon, kwam een mega emmer binnen, een dubbele rib uit ons lijf maar we kunnen nu volgens mij wel een dik jaar vooruit. Ik hoop dat het werkt, de kniespier van onze logé moet heel veel sterker worden en dit moet daarbij helpen.

Ik had alleen de pot met 250 gr Prijs € 39,95, en de 1 kg. € 159,80 gezien en omdat ik niet wist hoeveel je per dag moest geven had ik de 250 gr besteld, nu ik weet hoeveel ik moet geven had ik net zo goed 'n emmer willen hebben :-\
Maar waar koop je dan de emmer en hoeveel zit er in en hoeveel kost 't dan?
Of is dat die 1.8 kg voor paarden.. die Lizzy ook wil?
Word dan denk ik goedkoper om zelf op te halen dan om op te sturen :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1009203
[quote="202 Spots"]
Sorry..beetje druk geweest hier...Con, op mijn blauwe maatschep staat 15 ml....
Tor weegt 57-58 Lbs. omgerekend  tussen de 25-26 kilo,dus net op de rand van de dosering gewicht denk ik. :-\
Ik geef nu min of meer 'n halve schep per maaltijd..
maar ik kan misschien idd  nog iets minder geven dan totaal 1 schep per dag  :-\
2 x zo lang met pot doen is wel leuker natuurlijk ;)Ik zag nergens meer dan 1 kg pot.. :-\
Ik had alleen de pot met 250 gr Prijs € 39,95, en de 1 kg. € 159,80 gezien en omdat ik niet wist hoeveel je per dag moest geven had ik de 250 gr besteld, nu ik weet hoeveel ik moet geven had ik net zo goed 'n emmer willen hebben :-\
Maar waar koop je dan de emmer en hoeveel zit er in en hoeveel kost 't dan?
Of is dat die 1.8 kg voor paarden.. die Lizzy ook wil?
Word dan denk ik goedkoper om zelf op te halen dan om op te sturen :-[/b]\

Als jij voor €24,45 een ticket kunt kopen wel, anders kun je het beter gewoon thuis laten bezorgen :)

[/quote]
Door 202Spots
#1009269
[quote="Angelique"]
Als jij voor €24,45 een ticket kunt kopen wel, anders kun je het beter gewoon thuis laten bezorgen
[/quote]

Als ik 't 'n beetje goed bereken dan zal de 1.8 kilo ook bijna € 300.00 zijn??
dan is dat voor mij ong. $475.00 en daar komt dan ook nog de opsturen bij,
en dan zit ik zeker over de $550.- of meer $$ :-\
Zal effe kijken wat 'n ticket kost... ;)

WHOW..:o :nerves: :weep:
Die  €24,45 is denk ik net genoeg benzine om tot aan 't vliegveld komen ... :-\
Maar verkoop jij ook de hele grote verpakking soms ? ;)
Door geer
#1009270
[quote="202 Spots"]
Als ik 't 'n beetje goed bereken dan zal de 1.8 kilo ook bijna € 300.00 zijn??
dan is dat voor mij ong. $475.00 en daar komt dan ook nog de opsturen bij,
en dan zit ik zeker over de $550.- of meer $$ :-\
Zal effe kijken wat 'n ticket kost... ;)

WHOW..:o :nerves: :weep:
Die  €24,45 is denk ik net genoeg benzine om tot aan 't vliegveld komen ... :-\
Maar verkoop jij ook de hele grote verpakking soms ? ;)
[/quote]

1,8 kilo is 199,95 euro.
Door 202Spots
#1009282
1,8 kilo is 199,95 euro.
1 kilo kost  al  €159,80 ,dan zou 800 gr. MEER, dan maar €40.00 voor 800.gr kosten?
terwijl je dan meer krijgt dan wanneer 3 potten van 250 gr hebt @  €40.00 per pot?

7x 250 gr pot= 1750 gr.. 7 x € 280.- (vandaar dat ik rond 300.- dacht)
En dan is 1.8 kilo voor zeg maar € 200.- wel 'n heel stuk goedkoper!
Je krijgt dan zeg maar 2 potten gratis!

En dat gaat me dan "maar" $ 317.00 kosten!! :D
Nou alleen nog uitvinden hoeveel 't opsturen is, maar 't  begind er wel meer op te lijken!!
Thanks Geertje!! :-*

Is er ook 'n nog grotere verpakking te koop?
Door geer
#1009287
[quote="202 Spots"]
1 kilo kost  al  €159,80 ,dan zou 800 gr. MEER, dan maar €40.00 voor 800.gr kosten?
terwijl je dan meer krijgt dan wanneer 3 potten van 250 gr hebt @  €40.00 per pot?

7x 250 gr pot= 1750 gr.. 7 x € 280.- (vandaar dat ik rond 300.- dacht)
En dan is 1.8 kilo voor zeg maar € 200.- wel 'n heel stuk goedkoper!
Je krijgt dan zeg maar 2 potten gratis!

En dat gaat me dan "maar" $ 317.00 kosten!! :D
Nou alleen nog uitvinden hoeveel 't opsturen is, maar 't  begind er wel meer op te lijken!!
Thanks Geertje!! :-*

Is er ook 'n nog grotere verpakking te koop?
[/quote]

Het zit in potten van 250, 600 of 1800, 1 kilo verpakkingen bestaan niet ;)

Het is op aanvraag ook in 5 kilo of 10 kilo te maken. Maar dat kost je een werkelijk rib uit je lijf....Oke, relatief gezien is het misschien goedkoper, maar 't is wel een klap geld in een keer. Als je wilt weten hoe duur dat zou worden kan ik het morgen voor je navragen...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1009293
[quote="202 Spots"]
Als ik 't 'n beetje goed bereken dan zal de 1.8 kilo ook bijna € 300.00 zijn??
dan is dat voor mij ong. $475.00 en daar komt dan ook nog de opsturen bij,
en dan zit ik zeker over de $550.- of meer $$ :-\
Zal effe kijken wat 'n ticket kost... ;)

WHOW..:o :nerves: :weep:
Die  €24,45 is denk ik net genoeg benzine om tot aan 't vliegveld komen ... :-\
Maar verkoop jij ook de hele grote verpakking soms ? ;)
[/quote]

1,8 kilo kost zoals Geer al zegt €199,95 en TNT-post dropt het op je stoep voor €24,45. Dat is dan totaal in dollars 355-

En ja, wij verkopen ook de grote verpakkingen én hebben een innige relatie met TNT-post ;D
Door 202Spots
#1009304
geer schreef: Het zit in potten van 250, 600 of 1800, 1 kilo verpakkingen bestaan niet ;)

Het is op aanvraag ook in 5 kilo of 10 kilo te maken. Maar dat kost je een werkelijk rib uit je lijf....Oke, relatief gezien is het misschien goedkoper, maar 't is wel een klap geld in een keer. Als je wilt weten hoe duur dat zou worden kan ik het morgen voor je navragen...
Op de site staat:
http://www.degroeneos.nl/index.php/prod ... _support1/

Inhoud:
250 gr
Prijs
€ 39,95
(prijs per liter/kg. € 159,80)

Maar ik was wel benieuwd naar de prijs van de grotere verpakking,dus als je kan uitvinden? heel graag!
Ik zeg niet dat ik 't bestel hoor,maar ben gewoon benieuwd of het erg veel verschil is met de 1800 gr verpakking.
Alvast bedankt!
1,8 kilo kost zoals Geer al zegt €199,95 en TNT-post dropt het op je stoep voor €24,45. Dat is dan totaal in dollars 355-
En ja, wij verkopen ook de grote verpakkingen én hebben een innige relatie met TNT-post
Weet je zeker dat 't met de TNT gestuurd kan????
Word het hier dan UPS of zo?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1009310
[quote="202 Spots"]
Op de site staat:
http://www.degroeneos.nl/index.php/prod ... _support1/

Inhoud:
250 gr
Prijs
€ 39,95
(prijs per liter/kg. € 159,80)

Maar ik was wel benieuwd naar de prijs van de grotere verpakking,dus als je kan uitvinden? heel graag!
Ik zeg niet dat ik 't bestel hoor,maar ben gewoon benieuwd of het erg veel verschil is met de 1800 gr verpakking.
Alvast bedankt!

Weet je zeker dat 't met de TNT gestuurd kan????
Word het hier dan UPS of zo?

[/quote]

We versturen hier alles met TNT en wie het bij jou afleverd weet ik niet precies, maar TNT zit ook in de US dus het kan ook zo TNT zijn die op je stoep staat.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door