Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Fynn
#1003649
Vandaag naar Antwerpen geweest naar de Anubis kliniek met Asani.
Zijn knieen zijn gerontgend en de uitslag kwam als een slag met een hamer.
OCD aan beide knieen  :'( :'(

Ik heb heel de weg terug naar huis zitten janken in de auto .
Ik dacht de diagnose groeipijnen te krijgen niet dit.
Hij moet zo snel mogelijk geopereerd worden.

Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1003748
Gatverdamme, wat een tegenvaller :'( :'(
Hopenlijk kun je snel terecht voor een operatie en dan duimen we voor een voorspoedig herstel.
Sterkte voor jullie beiden :-*
Door Lizzy
#1003810
Oh sh*t, wat onwijs waardeloos voor jullie :(. Ik kan me goed voorstellen dat je daar even heel lang en heel hard van hebt moeten huilen. Maar het is goed te opereren dus houdt moed :-*
Door Juul
#1004001
Hoi Rianne,

Moed houden, meis. Ontzettend kl*te dat het niet iets simpels is. Hoop dat de operatie goed gaat. Weet je al wanneer?
Door Fynn
#1004027
We zitten enorm in twijfel want dr Janssen is er volgende week heel de week niet.
Maar wij gaan volgende week vrijdag op vakantie voor 2 weken dus dat betekend dat er 3 weken overheen gaan voor hij geopereerd gaat worden.
Onze honden gaan altijd mee op vakantie maar is het verstandig om Asani mee te nemen.
Ten eerste mag hij alleen aan de korte lijn uitgelaten worden,korte wandeling en niet spelen.
Wij gaan graag flinke wandelingen maken met de honden van toch wel een paar uur dus dan kan hij niet mee.

Moeten we nu voor een second opinion naar een andere kliniek en hem volgende week al laten opereren en hem bij iemand onderbrengen of kunnen we nog 3 weken wachten en hem meenemen.
Ik weet had het gisteren allemaal moeten vragen maar ik was daar alleen met Asani naar toe gegaan en was behoorlijk teneergeslagen door dit bericht dus kon even niet goed denken.
Wat zouden jullie doen??

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Door *wendy*
#1004055
Allereerst sterkte.  :-*

De keus wel of niet wachten kun je alleen zelf maken.
Je hebt een goed gevoel bij deze kliniek en bij een andere moet je altijd maar weer afwachten.
Anderzijds, hoe sneller geholpen hoe beter.
Maar hoelang loopt hij er mee? Kunnen daar voor jouw gevoel 3 weken bij?
Niemand kan die keuze maken, alleen jullie zelf.

Misschien aan de kliniek vragen waar je bent geweest of ze een andere weten die hun vertrouwen?
Door Lil
#1004115
Wat balen zeg van de uitslag én van de vakantie.  :'(

Meenemen op vakantie is afhankelijk van: kan de operatie nog wachten, kan de hond makkelijk bij andere mensen blijven en kan hij dat ook als hij pas geopereerd is, kan de hond mee op vakantie en kan hij dan eventueel alleen blijven of kan hij nog wel drie weken meelopen. Moeilijke vragen, maar ik zou een lijstje maken met de voor en nadelen van alle opties.
Zeker zou ik even met de dierenkliniek bellen hoe zij erover denken. Ik zou zeker niet hals over kop naar een andere kliniek gaan zonder dat ik die kliniek heel goed zou vertrouwen.

Heel veel sterkte en een voorspoedig herstel  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door